beantwoord

Experia box nu al kapot?

• 3 november 2018
  • 10 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds 3 dagen tv en internet van Telfort met een experiabox via glasvezel. Het werkte prima, tot ik vanochtend de stekker eruit gehaald had om de muur te teksen (net verhuisd). Toen ik vanavond dacht lekker met de beentjes omhoog tv te gaan kijken had ik het mis! Het begon met foutcode 652, ik heb alle instructies op de site netjes opgevolgd en zit nu met foutcode 648. En soms 645 of 640. Heb al een harde reset gegeven, werkte niet. Heb er verder niets aan hangen dus er kan ook niets in de weg zitten, zoals vaak geschreven wordt. Wie oh wie kan me helpen want ik zou het fijn vinden morgenavond toch even boer zoekt vrouw te kunnen zien ;)

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door jimny 4 november 2018, 10:55

Duidelijk zoals ik aangaf moet de kabel vanaf het glasvezel kastje in de rode poort, is dit door guideon zo aangesloten zo het nu zit
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je de ontvanger bekabeld of draadloos aangesloten en reset de tv ontvanger eens zie link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Reputatie 1
Ik heb m niet zelf aangesloten, dat heeft guidion voor mij gedaan. TV ontvanger resetten lukt niet, ik krijg dan de meldig laden van software lukt niet (846) Ik heb ook het idee dat het aan de experiabox ligt omdat het lampje service oranje blijft branden. Misschien een domme vraag, maar Ik heb de kabel naar het kastje aan de muur in ingang 1 zitten en naar de tv ontvanger in 4. Is dit wel correct? Zijn er nog andere dingen sie ik kan proberen?
Reputatie 8
Badge +17
Het gaat dus om een glasvezel verbinding

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/specificaties-experia-box-v8.htm ook de installatie handleiding kun je hier vinden
Reputatie 1
Dat past niet het is een grijs snoertje met een geel uiteinde. De dsl poort is smaller.
Reputatie 8
Badge +17
Klopt ik had erovrr heen gelezen dat je glasvezelverbinding hebt, dat aansluitsnoer hoort in de WAN poort te worden aangesloten
Reputatie 1
Dit is misschien makkelijjer

Reputatie 8
Badge +17
Duidelijk zoals ik aangaf moet de kabel vanaf het glasvezel kastje in de rode poort, is dit door guideon zo aangesloten zo het nu zit
Reputatie 1
Whaaaaaa! Ik dacht eerst van wel maar nu herinner ik me dat ik gisteren een stekkertje dat losgeraakt was opnieuw erin gestopt heb zoals ik dacht dat het zat! Ik heb t gewisseld en meteen gaan alle lampjes groen branden! Ik heb weer wifi en de tv is langzaam aan het opstarten. Jimny, je bent de held van de dag, superbedankt!
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan en veel kijkplezier vanavond met boer zoekt vrouw
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Kaatje, welkom op ons forum. Ik zie dat je met de hulp van jimny weer online bent, dat is goed om te lezen. Hopelijk beviel de aflevering gisteravond :)
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer