beantwoord

Excuses topic na topic Nogmaals onze oprechte excuses

• 22 november 2015
  • 11 reacties
  • 572 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Goedemiddag allemaal, als eerst wil graag mijn excuses aanbieden voor de problemen die jullie hebben gehad. Inmiddels zijn de problemen verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, help ik je graag verder.

Je word hier toch echt moe van..............

Ik ben al zo erg lang bezig om iemand te spreken zoals is afgesproken.

De excuses die worden gemaakt lijken niet echt gemeend, mensen zitten dagen weken maanden te wachten voor een beetje communicatie.

Het forum word gebruikt als klankbord, maar een oplossing in de vorm van excuus is voor mijn echt te laat.

Sinds het nieuwe netwerk heb ik veel tijd verloren en stress gekregen door dat jullie je afspraken keer op keer niet na komen.

Wat vervelend dat je geen internet hebt gehad, wat vervelend dat je tv niet werkt. Wat vervelend dat je je snelheid niet haald....

Ben al maanden behoorlijk geduldig, maar de emmer zit vol.

En excuus daar koop ik niks voor..........................
icon

Beste antwoord door drizzel 4 december 2015, 18:38

Het is opgelost, zeer blij

Excuses voor me moppers, ga momenteel best wel snel 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo drizzel, ik heb zojuist naar je aansluiting gekeken en zie dat je bent upgrade naar 200 Mb/s. Zijn er nog issue's die spelen? Ik verneem dit graag van je zodat ik kan kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 1
Badge
In Juni heb ik de upgrade besteld van 200 Mbps,

Vanaf die tijd is het fout gegaan, geen internet, traag internet.

Ik zou worden gecompeseerd en terug worden gebeld etc etc.

Dit is allemaal niet gebeurd, veel telefoon kosten moeten maken en veel heel veel tijd verloren, en mijn geduld is echt op.

Volgens de andere leveranciers glasvezel moet er 500Mbps gewoon haalbaar zijn, inclusief jullie website.

Maar volgens Christy waar ik ondertussen al weken aan het vragen ben,,, bel me svp op!!!!!!!!!!!!!!!!!!

krijg je dit te lezen:

-Beste Drizzel, vervelend dat je nog niet van de gewenste snelheid gebruik kunt maken. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie in het systeem dat de order wel is ingevoerd maar dat deze is vastgelopen. Ik ga hier achteraan voor je.

-Zoals afgesproken heb ik informatie voor je opgezocht Drizzel. Ze zijn nu bezig in de wijkcentrales. Zodra de hogere snelheid vanuit daar haalbaar is, zal jij hierop worden overgezet. Op dit moment is dat nog niet mogelijk. Zodra die mogelijkheid er wel is, regelen we dit gelijk.

De glasvezel monteur die alles bij mij thuis heeft nagekeken, heeft ook in de wijkcentralen alles nagekeken, ik woon vlakbij de wijkcentrale glasvezel 300 meter. Daar was volgens de monteur geen storing.

Een mevrouw aan de telefoon (klantenservice) zij dat jullie zelf een fout hadden gemaakt, waardoor ze me op 50 Mbps hebben gezet. Ze bood excuus aan, en ik zou worden opgebeld, in verband met compesatie.

Sinds een week heb ik weer 100Mbps, en U schrijft weer dat ik 200Mbps heb???

Graag wil ik opgebeld worden zodat iemand mijn fatsoenlijk uitkanleggen woorom ik erin getrapt ben om een upgrade tedoen.

Heb meer dan 2 weken geen internet gehad, ik zou hierover worden opgebeld!!!!!!!!!

En met 14 euro aan data kosten ter compersatie komen jullie er niet mee af.............................

-Jullie hebben een lange tijd 50Mbps afgeleverd aan mijn adres met een contract van 200Mbps,

waarom moet ik hier op het forum een antwoord zoeken?

Jullie behoren dit mijn schriftelijk of via e-mail mede tedelen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je uitgebreide en heldere reactie. Het klopt dat je een Glasvezel Extra (200 Mb/s) abonnement hebt besteld in juni. Ik heb begrepen dat je vanwege technische problemen toen tijdelijk naar een 50 Mb/s profiel bent gezet. In het systeem zie ik staan dat je sinds gisteren (24 november) weer op 200 Mb/s zit. Zou je kunnen testen of je deze snelheid ook haalt?
Excuses voor het feit dat je niet bent gebeld of een compensatie hebt ontvangen. Ik zal dit verzoek per direct voor je indienen.
Wij bieden een snelheid van maximaal 200 Mb/s aan, hetgeen wat jij ook hebt besteld.
Mijn collega's nemen binnen 2 werkdagen contact met jou op. Mocht je nog vragen of opmerkingen in de tussentijd hebben dan verneem ik deze graag van je. Nogmaals excuses voor het feit dat er geen contact met jou is opgenomen. Ik waardeer het wel enorm van je dat je er zelf actief achter aan zit.
Reputatie 1
Badge

200Mbps haal ik niet
Reputatie 3
Badge +2
....maar wat voor netwerkkaart heb je in je computer zitten? Je hebt een gigabit kaart / switch nodig voor je gewenste snelheid, maar goed, dat wist je zelf ook wel, denk ik.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie drizzel. De tweede lijn heeft het momenteel in behandeling en deze nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op. Ik blijf het voor je in de gaten houden en indien ik wat voor je kan betekenen kun je altijd met mij schakelen.
Reputatie 1
Badge
....maar wat voor netwerkkaart heb je in je computer zitten? Je hebt een gigabit kaart / switch nodig voor je gewenste snelheid, maar goed, dat wist je zelf ook wel, denk ik.

Natuurlijk lol :)

Kijk deze maar eens, 4 dagen kon ik van deze snelheid genieten, daarnaar is deze afgeknepen naar 100Mbps.
12 dagen geleden was dit.

Ik vond het geweldig

Reputatie 3
Die tele2 test gaf bij mijn collega met adsl een diwnload van 70 Mb/s...
Reputatie 3
Äfgeknepen naar 100........ ZUCHT wat een probleem.....:S
Reputatie 1
Badge
Het is opgelost, zeer blij

Excuses voor me moppers, ga momenteel best wel snel 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Excuses zijn niet nodig. :)
Fijn om te vernemen dat het is opgelost en genietze van de snelheid.