beantwoord

Even geen internet???

• 13 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag gaat mijn glasvezelabbonement in en komt om 13:15 de monteur van guidon. In de mail van Telfort staat dat ik omdat de wijkcentrale aagepast moet worden ik even geen diensten heb. Vanmorgen om 07:15 was het internet al afgesloten. Bedankt Telfort voor deze " snelle service" . Nu kan ik tijdens het wachten op de monteur niet eens van tbuis uit werken. Misschien ook de mogelijkheid ieden om de monteur in de ochtend te laten komen of het internet pas een uur voor de overganv ac te sluiten? Ik heb al glasvezel va Telcort en ga over op het nieuwe glazvezel en neem aan dat er niet een hele nieuwe kabel naar de centrale moet geleverd worden. Ik was aan het twijfelen om mijn t mobile mobiele abbo ook naar telfort over te zetten maar ben na dit aan het twijfelen .

Nogmaals bedankt voor deze " service" !
icon

Beste antwoord door Wishmaker 14 oktober 2017, 00:07

Internet werkt naar behoren gelukkig. De monteur was pas na 13:00 in te plannen dus waarom internet om 07:15 al afsluiten? Volgens de monteur kan het overzetten beter ingepland worden als hun ook geraadpleegd worden . Het is een Werk van nog geen 30 minuten en ik neem aan dat er in de centrale geen hogere wetenschap is om mijn bestaande telfort abbo om te zetten naar een ander. De monteur was trouwens netjes op tijd en heeft alles naar behoren aangesloten.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Wishmaker, ik betreur het dat de overstap naar glasvezel niet vlekkeloos is verlopen. Op de agenda's van de monteurs hebben wij helaas geen invloed. Ik ga ervan uit dat je inmiddels bent aangesloten op glasvezel. Functioneert het naar behoren?
Reputatie 2
@Stephen - Telfort
Monteurs zijn lastig in te plannen, weet ik uit ervaring.
Natuurlijk kan de vorige klus tegenzitten en uitlopen.
Maar het kan misschien wel geregeld worden dat het afsluiten van de vorige aansluiting wordt aangestuurd door de monteur die de nieuwe komt verzorgen.
Ook zou vooraf een betere tijdsindicatie van de onderbreking kunnen worden gegeven, of stel tijdelijk mobiel internet ter beschikking, desnoods tegen betaling.
Reputatie 1
Internet werkt naar behoren gelukkig. De monteur was pas na 13:00 in te plannen dus waarom internet om 07:15 al afsluiten? Volgens de monteur kan het overzetten beter ingepland worden als hun ook geraadpleegd worden . Het is een Werk van nog geen 30 minuten en ik neem aan dat er in de centrale geen hogere wetenschap is om mijn bestaande telfort abbo om te zetten naar een ander. De monteur was trouwens netjes op tijd en heeft alles naar behoren aangesloten.
Reputatie 8
Badge +7
@JRe,

Het is nooit de bedoeling dat je zonder diensten komt te zitten. Zodra je bent overgezet naar glasvezel dan pas hoort de xDSL verbinding te worden afgesloten. In het geval van Wishmaker is het helaas niet volgens plan verlopen. Bedankt voor je feedback.

@Wishmaker,

Fijn dat de monteur alles heeft geregeld en bedankt voor het melden.

Reageer