beantwoord

Er zitten maar 3 RJ45 aansluitingen op de nieuwe modem

• 27 november 2019
  • 9 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 1

Er zitten maar 3 RJ45 aansluitingen op de nieuwe (KPN) modem terwijl op de oude Telfort modem 4 aansluitingen zaten (die ik alle 4 in gebruik had).

Hoe gaan wij dit oplossen ?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 november 2019, 18:23

Hoi @Jmstro, welkom op het forum! Het modem vervangen door een V10a is een keuze die wij hebben gemaakt, dat je daardoor een poort mist is niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb je daarom meteen een switch toegestuurd, je zult deze binnen enkele dagen ontvangen. Laat je weten of het daarmee is gelukt en alle apparaten weer via een kabel aangesloten zijn?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Je hebt zo te lezen een V10a ontvangen en het klopt dat er maar 3 LAN aansluitingen op dit modem nu is er een oplossing voor Switch genaamd, vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer zodat webcare Telfort ziet wie je bent en ze besluiten om een Switch naar je op te sturen

Reputatie 1

Gedaan

Zomaar op sturen zal niet gebeuren verwacht ik je dan deze wel bestellen.

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/

Reputatie 8
Badge +17

@Galdor68 Heb de afgelopen tijd diverse keren gezien dat een moderator gratis een Switch opstuurde , wat ik eigenlijk ook heel normaal vindt omdat de V10a 1 LAN poort minder heeft ten opzichte van de V8 en V10 en aangezien men strooit met gratis vervanging van afstandsbedieningen die soms door een hond wordt vernield is dit peanuts

Het was mij nog niet opgevallen. Toch weer een klein positief puntje.

Het was mij nog niet opgevallen. Toch weer een klein positief puntje.

Bij KPN strooien ze ook, te pas en te onpas, met gratis switches, dus Telfort kan natuurlijk niet achter blijven.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jmstro, welkom op het forum! Het modem vervangen door een V10a is een keuze die wij hebben gemaakt, dat je daardoor een poort mist is niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb je daarom meteen een switch toegestuurd, je zult deze binnen enkele dagen ontvangen. Laat je weten of het daarmee is gelukt en alle apparaten weer via een kabel aangesloten zijn?

Reputatie 1

Dank voor de switch, alles is aangesloten en werkt weer als vanouds :thumbsup_tone2:

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @Jmstro, fijn dat alles weer werkt! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer