beantwoord

Enkele vragen voordat ik overstap

  • 29 november 2013
  • 8 reacties
  • 1552 keer bekeken

Hallo, heb jaren telfort gehad, ben toen overgestapt op glasvezel(tweak) redelijk veel problemen gehad met brakke routers en niet werkende telefoon. Voordat ik weer terugkom heb ik toch wat vragen.
1. Voip telefonie wordt deze rechtstreeks op de Genesuis router aangesloten.
2. Heb een netgear WNDR3700 router draaien, kan ik deze gewoon blijven gebruiken.
 wil eigenlijk deze router blijven gebruiken(heb bij telfort een zyxel adsl gehad, dit modem werkte niet lekker met xbox live- NAT constant moderate)
3. wat is de downtijd bij een overgang.
icon

Beste antwoord door Peer1 29 november 2013, 16:38

@jarsiv,

Ik kan je eerste 2 vragen direct beantwoorden. Voor de derde vraag heb ik jouw postcode + huisnummer nodig. Zou je deze in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 kunnen sturen?
De telefonie moet inderdaad rechtstreeks op het Genexis glasvezelmodem aangesloten worden. Over het gebruik van een eigen router kan ik je het volgende vertellen; Je bent vrij om elke router te gebruiken die jij wil. Deze zouden in principe moeten werken. Echter kunnen wij jou geen ondersteuning geven op de door jouw aangeschafte router. Mochten er problemen zijn, dan zal er altijd gevraagd worden om of de bijgeleverde Sitecom router te gebruiken of een rechtstreekse bekabelde verbinding met het modem te maken.

Peer
Bekijk reactie

8 reacties

Badge
@jarsiv,

Ik kan je eerste 2 vragen direct beantwoorden. Voor de derde vraag heb ik jouw postcode + huisnummer nodig. Zou je deze in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 kunnen sturen?
De telefonie moet inderdaad rechtstreeks op het Genexis glasvezelmodem aangesloten worden. Over het gebruik van een eigen router kan ik je het volgende vertellen; Je bent vrij om elke router te gebruiken die jij wil. Deze zouden in principe moeten werken. Echter kunnen wij jou geen ondersteuning geven op de door jouw aangeschafte router. Mochten er problemen zijn, dan zal er altijd gevraagd worden om of de bijgeleverde Sitecom router te gebruiken of een rechtstreekse bekabelde verbinding met het modem te maken.

Peer
Hoe stuur ik een priverbericht. Ben nog geen telfort klant
Reputatie 8
Badge +17
@jarsiv je kunt op het blauw aangegeven linkje  privebericht klikken van Peer klikken en dan een bericht opmaken voor Peer
Lol, werkt dus niet op iphone of ipad
Reputatie 8
Badge +10
Deze dan maar even copy/pasten naar de adresbalk... ;)

https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756
Lol, werkt dus niet op iphone of ipad
lol werkt niet op mobile site, maar wel op desktop versie
Badge
@jarsiv,

De gegevens zijn ontvangen en ik heb meteen actie voor jou ondernomen. Ook zag ik dat je hierover telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice.
In jouw geval heb je geen downtime als je overstapt. Ben je hiermee voldoende geïnformeerd?

Peer
Perfect, heb ook meteen maar glasvezel aangevraagd 🙂

Reageer