beantwoord

Einde abonnement

• 30 juni 2020
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Per 1 juli eindigt mijn contract met Telfort, wanneer stopt het signaal ? Aan het einde van de dag ?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 juli 2020, 08:30

Hoi @theo1974, welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons gaat verlaten :slight_frown:  Heb je het abonnement opgezegd, dan zal het inderdaad in de loop van de dag worden gestopt, daar is geen vaste tijd voor zoals Jan zegt. Als het jaarcontract afloopt veranderd er helemaal niets zoals Tuut-Tuut ook al zegt. Dan blijft het abonnement gewoon doorlopen en kan je het maandelijks opzeggen. 

Zou je dat kunnen toelichten? Je kunt je postcode en huisnummer ook op je forumprofiel zetten, dan kijk ik met je mee wat ik over jouw abonnement en het stoppen daarvan kan zien.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @theo1974  dat kan 1 juli zijn van 0.01 uur tot en met 23.59 uur, niet precies te zeggen.

Reputatie 8
Badge +16

Als je het contract opgezegd heb zal het wel stoppen, heb je dat niet gedaan dan wordt het stilzwijgend verlengd telkens voor een periode van 1 Maand.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @theo1974, welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons gaat verlaten :slight_frown:  Heb je het abonnement opgezegd, dan zal het inderdaad in de loop van de dag worden gestopt, daar is geen vaste tijd voor zoals Jan zegt. Als het jaarcontract afloopt veranderd er helemaal niets zoals Tuut-Tuut ook al zegt. Dan blijft het abonnement gewoon doorlopen en kan je het maandelijks opzeggen. 

Zou je dat kunnen toelichten? Je kunt je postcode en huisnummer ook op je forumprofiel zetten, dan kijk ik met je mee wat ik over jouw abonnement en het stoppen daarvan kan zien.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @theo1974, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat het zo duidelijk is geworden. Als we er meer over kunnen vertellen of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.

Nou @Jasper - Telfort Zal ongetwijfeld een paar dagen geleden duidelijk zijn geworden wanneer het is gebeurt met de verbinding, 1 Juli is al even geweest.:wink:

Reputatie 8
Badge +11

Haha, ja klopt :stuck_out_tongue_winking_eye:  Omdat het nog niet helemaal duidelijk was of het abonnement echt is opgezegd per die datum, of dat het jaarcontract op die datum afliep, kan het zijn dat het nog niet is gebeurd met de verbinding.

En als het is gebeurd, zou het kunnen dat er nog een vraag komt over het e-mailadres, dat zien we ook wel eens na een opzegging. Mocht hij daar nog vragen over hebben kan dat natuurlijk :slight_smile:

Reageer