beantwoord

Eigen site/domein niet bereikbaar via Telfort DNS server

• 28 juni 2015
  • 6 reacties
  • 812 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds afgelopen vrijdag (26 juni) is rsnijders.info ineens niet meer bereikbaar via de Telfort DNS server (net als de Europese server van mijn webhost Siteground, am19.siteground.biz). Via de OpenDNS/Google DNS maar ook via andere ISP's is deze gelukkig nog wel bereikbaar maar het lijkt er op dat Telfort met mijn site/domein heeft gedaan wat twee rechtszaken tegen The Pirate Bay niet hebben kunnen bewerkstelligen: mijn site bestaat niet meer voor Telfort abonnees en ik vermoed dat dit ook geldt voor alle andere sites die bij mijn webhost op die server staan.

Vrijdagmiddag en ook zaterdagmiddag was het enkele uren wel weer bereikbaar om daarna weer van het internet te vallen.

Staat de server van siteground op een blacklist bij Telfort? Of mijn eigen domein?
icon

Beste antwoord door Stephen 30 juli 2015, 12:13

@rsnijders, @DennisBuis,

Aangezien ik geen reactie van jullie heb ontvangen dan neem ik aan dat jullie dit probleem niet meer ervaren. Mocht dit wel het geval zijn dan zie ik jullie privébericht alsnog tegemoet. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@rsnijders,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je eigen site/domein niet bereikbaar is. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in eens privébericht. Na ontvangst laat ik de technische afdeling er een blik op werken.

Stephen
Badge
Hi Stephen,
Ik ondervindt het zelfde probleem als rsnijders, zou je de oplossing willen delen zodat alle andere die glasvezel via Telfort hebben de sites bij Siteground ook kunnen bezoeken?

Groet Dennis
Reputatie 8
Badge +16
@DennisBuis,

Wat jammer dat ook jij dit probleem ervaart. Ook jouw melding zet ik intern door. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht voor het geval er contact met jou moet worden opgenomen. Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@rsnijders, @DennisBuis,

Ik verneem graag onderstaande van jullie in een privébericht.

- Welke site(s)/domein(en) niet bereikt kunnen worden.
- Zijn er met meerdere browsers getest, graag de bevindingen kenbaar maken.
- Welke foutmelding(en) ontvangen jullie.
- Maak mij je externe ip adres kenbaar (www.watismijnip.nl)
- Graag ook een tracert uitvoeren.

Na ontvangst ben ik jullie dan verder van dienst. Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@rsnijders, @DennisBuis,

Ervaren jullie dit probleem nog steeds? Zo niet, dan ontvang ik graag de gevraagde informatie uit bovenstaande reactie.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@rsnijders, @DennisBuis,

Aangezien ik geen reactie van jullie heb ontvangen dan neem ik aan dat jullie dit probleem niet meer ervaren. Mocht dit wel het geval zijn dan zie ik jullie privébericht alsnog tegemoet. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen