Ik heb mijn eerste factuur van KPN net gekregen, en zie met angst in het hart dat ze blijkbaar een veel hogere abonnementsprijs hanteren dan wat er verleden maand nog door Telfort gehanteerd werd.
Feit is wel dat er een korting van 6.50 genoteerd staat waardoor je momenteel dus precies hetzelfde betaald als voorheen… Maar dat zit me niet echt lekker… een korting betekent dat die kan stoppen wanneer ze maar willen. Ik heb nergens bericht gehad dat die korting blijvend is, en zelfs dan nog is het uiteraard onzeker.
Ik ben uiteraard niet van plan 6.50 meer te gaan betalen aan KPN. Ik heb helemaal niet gevraagd om door een andere provider bediend te worden…. dus als die korting op een of andere manier ophoudt, is het over en uit… In al de mails over de overname was beloofd dat de prijs niet zou stijgen, dus voorlopig is het wel OK… maar de opbouw van de factuur betekent niet veel goeds…. maar misschien is het gewoon slechte ervaring met dat soort dingen, wie zal het zeggen….?
Ik hoop dat ik bevestigd kan krijgen dat die zogenaamde korting blijvend is… en of dit toch niet gewoon gewijzigd kan worden in het normale abonnementsbedrag zoals dat bij Telfort was. Nu is het gevaar reëel om te veel te gaan betalen.
Beste antwoord door Alexandra - Telfort
Hoi
Hallo
Daar je nu over bent naar KPN kun je in het vervolg je vraag stellen binnen het KPN-forum of gratis bellen 0800 0402.
Wat JanD hierboven aangaf klopt helemaal. Je blijft bij KPN gewoon hetzelfde betalen, deze korting blijft ook gewoon aan staan. Pas als jij zelf het pakket zou aanpassen, kan dit veranderen. Stel dat je dat doet in MijnKPN, dan krijg je ook eerst een preview te zien van het nieuwe pakket en bijbehorende prijs.
Het Telfort Forum sluit na dit weekend. Mocht je nog vragen hebben, dan ben je inderdaad van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum.