beantwoord

een vraag of tips voor wifi versterker

• 3 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 684 keer bekeken

Badge
Hallo beste forummers ik heb van jullie een wifi versterker mogen ontvangen maar ik heb er een vraag over

ik heb de versterker bedraad aangesloten vanaf de modem mijn tv heb ik bedraad aangesloten vanaf de versterker

de versterker brand alle twee lampjes blauw das goed teken volgens de papieren

mijn laptop heb ik draadloos verbinding gemaakt met wifi met versterker of modem weet ik niet

ik heb een programma gedowload insiddhome die geeft de verbinding weer in 2.4 Ghz maar als ik dan kies voor 5 Ghz blijft ie blanco zeg maar

als het goed is moet de versterker 5Ghz geven maar hoe kan ik dat zien

zou mij iemand een goed tip kunnen geven

alvast bdankt

groet

andre
icon

Beste antwoord door Stephen 5 augustus 2015, 19:37

Hey Andre, wat fijn dat je gebruik maakt van een WiFI versterker. Heb je gecontroleerd of je laptop wel 5 GHz ondersteund? Wellicht dat je daarom niets ziet staan bij 5 Ghz. In afwachting van jouw reactie.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hey Andre, wat fijn dat je gebruik maakt van een WiFI versterker. Heb je gecontroleerd of je laptop wel 5 GHz ondersteund? Wellicht dat je daarom niets ziet staan bij 5 Ghz. In afwachting van jouw reactie.

Stephen
Badge
hallo Stephen,

Reactie is laat maar ik heb je tip gevolgt en bleek dat mijn laptop dit niet ondersteunt helaas
Ik heb een Fritz wlan stick n gekocht en dit is het resultaat ben er blij mee geen last meer van overlapping

http://www.speedtest.net/my-result/4582675945

groet
andre
Reputatie 8
Badge +16
@andre2011,

Alsnog bedankt voor je reactie. Fijn om te vernemen dat je hierop ook een oplossing hebt gevonden. :D

Stephen