beantwoord

Een onbekend iemand heeft een glasvezel abonnement afgesloten op mijn locatie

• 2 oktober 2018
  • 59 reacties
  • 833 keer bekeken

Toon het eerste bericht

59 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Maar wij maken gebruik van het netwerk van KPN, net als meerdere providers. Het is dus niet ons netwerk. Dit staat open voor iedereen.Dat kan natuurlijk nooit een excuus zijn. Als klant heb je een contract met Telfort en niet met KPN. Telfort is dus verantwoordelijk voor het correct leveren van de overeengekomen diensten. Gaat dit fout dan is en blijft Telfort het aanspreekpunt om die fout op te lossen en niet KPN. Dus ook in het geval van lijnkaping.

Bart zegt ook:
Het belangrijkste is denk ik om hier scherp op te blijven. Het blijft voor ons lastig te bepalen of de wegmigratie onterecht is of niet. Dat het onwenselijk is, dat is zeker zo. ... Wij hebben in ieder geval wel een proces in gericht om het tegen te gaan.

dus jullie zijn het eens... 😜
Reputatie 3
Badge
Tot op zekere hoogte wel. Hangt er van af wat die hoogte is. 😀
Reputatie 8
Badge +9
Ik heb opnieuw een automatisch gegenereerde e-mail gehad van Telfort met dezelfde boodschap als vorige keer alleen nu met 19 oktober als datum waarop mijn contract eindigt in plaats van 15 oktober. Ik hoop dat het gewoon een foutje is in de administratie/communicatie maar kan iemand dat voor mij uitzoeken?

Dag @FelixVanDerMijden. Goed dat je dit meldt. Ik zie inderdaad dat er opnieuw een onterechte aanvraag lijkt te zijn gedaan 😞. Het is meteen weer geëscaleerd bij de technische dienst en ik zie ook dat zij dit eind van de middag al hebben neergelegd bij de afdeling die over de levering van onze diensten gaat. Daarbij is ook nadrukkelijk verzocht om te kijken of er de mogelijkheid is om te voorkomen dat deze situatie zich voor blijft doen. We houden het in de gaten.
Reputatie 6
Badge +7
Kan het niet zo zijn dat iemand @FelixVanDerMijden het gewoon moeilijk wil maken laat ik het anders zeggen heb jij vijanden wie dat misschien zouden kunnen doen om jou een hak te zetten ?
Dat het nu nog een keer gebeurd is vreemd te noemen.
Je zal bijna denken dat diegene je kent en hier meeleest.
Dus eigenlijk zo'n beetje wat cobus schrijft.
Misschien een domme opmerking.
Maar zal het helpen om een andere naam te nemen en de titel te veranderen of zo?
Reputatie 1
Kan het niet zo zijn dat iemand @FelixVanDerMijden het gewoon moeilijk wil maken laat ik het anders zeggen heb jij vijanden wie dat misschien zouden kunnen doen om jou een hak te zetten ?
Ik woon pas een jaar in Leeuwarden ik heb vrijwel geen contact met de buren en ik zou echt niet weten wie dit mij of ons wil aan doen.
Reputatie 1
Dat het nu nog een keer gebeurd is vreemd te noemen.
Je zal bijna denken dat diegene je kent en hier meeleest.
Dus eigenlijk zo'n beetje wat cobus schrijft.
Misschien een domme opmerking.
Maar zal het helpen om een andere naam te nemen en de titel te veranderen of zo?

Dit is mijn moeders achternaam dus niet mijn officiële achternaam verder weet niemand in mijn straat hoe ik heet plus deze aanvragen zijn begonnen voordat ik deze topic heb gestart ik geloof niet dat iemand kwade wil tegen mij heeft of iemand anders die in dit pand woont.
Reputatie 1

Ik heb opnieuw een automatisch gegenereerde e-mail gehad van Telfort met dezelfde boodschap als vorige keer alleen nu met 19 oktober als datum waarop mijn contract eindigt in plaats van 15 oktober. Ik hoop dat het gewoon een foutje is in de administratie/communicatie maar kan iemand dat voor mij uitzoeken?Dag @FelixVanDerMijden. Goed dat je dit meldt. Ik zie inderdaad dat er opnieuw een onterechte aanvraag lijkt te zijn gedaan 😞. Het is meteen weer geëscaleerd bij de technische dienst en ik zie ook dat zij dit eind van de middag al hebben neergelegd bij de afdeling die over de levering van onze diensten gaat. Daarbij is ook nadrukkelijk verzocht om te kijken of er de mogelijkheid is om te voorkomen dat deze situatie zich voor blijft doen. We houden het in de gaten.

Dank u wel dat jullie het weer zo snel en goed oppakken.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Felix. Er wordt aan gewerkt. Je krijgt een bevestiging als de huidige opzegging weer geannuleerd is.

Reageer