beantwoord

E-mail van Telfort niet te lezen: Je verbinding is niet privé

• 26 november 2018
  • 4 reacties
  • 209 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag, Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. IK krijg een mail van Telfort, maar kan hem niet lezen, er staat je verbinding is niet prive. Ik heb dit nooit eerder gehad, dus ook geen idee wat ik hier mee moet doen. Heel graag een reactie. Alvast hartelijk dank. Goetjes Hanneke

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door JanD 26 november 2018, 18:27

Goedemiddag, Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem. IK krijg een mail van Telfort, maar kan hem niet lezen, er staat je verbinding is niet prive. Ik heb dit nooit eerder gehad, dus ook geen idee wat ik hier mee moet doen. Heel graag een reactie. Alvast hartelijk dank. Goetjes Hanneke
Hallo @hanneke31
Die melding komt voor op sommige Android-tablets/smartphones met een bepaalde Android-versie.
Probeer het eens met een andere browser of via een e-mailprogramma i.p.v. de webmail.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi hanneke31, ik lees dat je een mail van ons wilt lezen alleen nu is jouw verbinding niet privé. Dat is niet fijn. Dit komt vermoedelijk omdat je een certificaat mist. Want kun je via een ander apparaat of ander browser het wel bekijken?
Reputatie 8
Badge +18
Heb op dit moment goede resultaten met de opera mini browser op mijn z.g. verouderde tablet van 3 jaar
Reputatie 1
HalloJan, Deze mail komt ook op mijn laptop, en daar krijg ik die melding, dus niet op mijn telefoon.
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @hanneke31
Die melding komt voor op sommige Android-tablets/smartphones met een bepaalde Android-versie.
Probeer het eens met een andere browser of via een e-mailprogramma i.p.v. de webmail.

Reageer