beantwoord

E-mail van oma werkt niet

• 11 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik ben bezig met men oma's email en al. alleen blijkt dus dat hij het helemaal niet meer doet. Waarschijnlijk is het wachtwoord gewoon verkeert dus wil ik het wachtwoord veranderen en kan dit niet omdat er een overgang bezig is naar kpn.

Mijn oma heeft natuurlijk wel gewoon mail nodig wat doen jullie aan deze issue?

Ik kan het abbonnement namelijk ook nog niet koppelen aan een kpn id...

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 oktober 2020, 14:03

Hoi @julianb, zoals jimny al aangaf zijn wij er op zondag ook niet, waardoor we jouw topic nu pas zien. Tijdens de migratie van Telfort naar KPN kan er niets aan een abonnement gewijzigd worden, daardoor kon het wachtwoord toen ook niet aangepast worden. Zo te zien is haar abonnement inmiddels overgezet naar KPN, daardoor zijn zowel het abonnement als de e-mailadressen voor ons niet meer in te zien. KPN is nu het aanspreekpunt geworden voor de aansluiting van jouw oma. Je bent ook op het KPN forum actief, je kunt de vraag daar stellen. Ook kan je voor oma bellen (0800-0402) of chatten.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1

(had al telfort gebeld maar hun zeggen dat ik moet wachten tot maandag……….)

Reputatie 8
Badge +18

(had al telfort gebeld maar hun zeggen dat ik moet wachten tot maandag……….)

Dat zal hier op het forum niet anders , omdat webcare op zondagen niet aanwezig is en een topic op volgorde van binnenkomst in behandeling wordt genomen

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @julianb, zoals jimny al aangaf zijn wij er op zondag ook niet, waardoor we jouw topic nu pas zien. Tijdens de migratie van Telfort naar KPN kan er niets aan een abonnement gewijzigd worden, daardoor kon het wachtwoord toen ook niet aangepast worden. Zo te zien is haar abonnement inmiddels overgezet naar KPN, daardoor zijn zowel het abonnement als de e-mailadressen voor ons niet meer in te zien. KPN is nu het aanspreekpunt geworden voor de aansluiting van jouw oma. Je bent ook op het KPN forum actief, je kunt de vraag daar stellen. Ook kan je voor oma bellen (0800-0402) of chatten.

Reageer