beantwoord

E-mail over snelheid verhoging

• 16 september 2016
  • 3 reacties
  • 544 keer bekeken

Ik heb vandaag een e-mail ontvangen van Telfort met een aankondiging dat de snelheid van mijn internetverbinding is verhoogd naar 40 mb/s. Leuk zou je zeggen, maar ik heb het internet extra abonnement met een snelheid van 50 mb/s. waarom deze mail dan? Kan het zijn dat de snelheid is verhoogd naar 80mb/s ??
icon

Beste antwoord door Stephen 21 september 2016, 10:51

Hallo Satterdam, bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het een en ander uitgezocht en je kunt deze mail negeren.
De maximale snelheid op jouw adres is 50 Mb/s waar jij nu al gebruik van maakt. De snelheid is niet verhoogd naar 80 Mb/s en er is ook geen verhoging gepland.
Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en namens Telfort bied ik je excuses aan voor de ontstane verwarring.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Niemand bij Telfort die hier antwoord op kan geven??
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Satterdam, excuses voor de late reactie. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dit voor je uitzoeken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Satterdam, bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het een en ander uitgezocht en je kunt deze mail negeren.
De maximale snelheid op jouw adres is 50 Mb/s waar jij nu al gebruik van maakt. De snelheid is niet verhoogd naar 80 Mb/s en er is ook geen verhoging gepland.
Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en namens Telfort bied ik je excuses aan voor de ontstane verwarring.