Dubbele kosten i.v.m. niet opzeggen oude provider

  • 30 november 2016
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Alles in 1 vanaf 25 juli fout gegaan, dubbele kosten doordat Telfort Ziggo niet heeft opgezegd; vandaag contact gehad en werd mij verteld dat ik een contact formulier kan invullen om mijn kosten vergoed te krijgen. Maar nergens contact formulier te vinden. Wil heel graag mijn geld terug maar hoe ?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +1
Hallo KleinzoonMilo18, welkom op ons forum!

Dat is inderdaad vervelend als er niet goed is opgezegd! Ik zal je helpen!

Het eerste wat ik wil weten is of je Ziggo inmiddels nu wel zelf hebt opgezegd?
Badge +1
Hi KleinzoonMilo18, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!