beantwoord

DSL valt weg en na een paar seconden weer terug

• 7 september 2015
  • 3 reacties
  • 171 keer bekeken

Hartelijk dank voor je reactie. Ik gebruik hem al met ethernet kabel, dus dat is helaas niet de oplossing.

Ik neem aan dat je voldoende bandbreedte hebt voor interactieve TV..?

Ja hij heeft het ook een paar jaar prima gedaan, maar nu hebben we regelmatig een foutmelding.

Ik heb hetzelfde probleem, ook al eerder gepost m.b.t. mijn 2e tv en bandbreedte.
Het probleem van de foutmelding heb ik ook op mijn tv beneden (1ste tv). Als ik dan naar het modem loop zie ik dat de dsl verbinding weg is. Deze is na een paar seconden tot minuten weer terug. De laatste keer knipperde zelfs de powerknop van het modem. Ik verwacht dan ook dat het modem defect is.
icon

Beste antwoord door Stephen 9 september 2015, 16:46

Ik stel voor om verder te reageren in je andere topic. Hierbij sluit ik dit topic.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo RKrijnen, zo te lezen kan het inderdaad aan het modem liggen. Heb je ook een harde reset uitgevoerd? Deze doe je door het resetgaatje aan de achterkant van het modem 20 seconden ingedrukt te houden totdat het powerlampje begin te branden. Ik lees dan graag van je of het probleem hiermee is verholpen.
Hallo RKrijnen, zo te lezen kan het inderdaad aan het modem liggen. Heb je ook een harde reset uitgevoerd? Deze doe je door het resetgaatje aan de achterkant van het modem 20 seconden ingedrukt te houden totdat het powerlampje begin te branden. Ik lees dan graag van je of het probleem hiermee is verholpen.

Beste Stephen,

Ik heb inderdaad ook een harde reset uitgevoerd (meerdere zelfs).
Dit heeft het probleem niet verholpen.

Nog andere suggesties of een nieuwe modem aanvragen?
Kan jij daar iets in betekenen?

Gr,
Raymond
Reputatie 8
Badge +16
Ik stel voor om verder te reageren in je andere topic. Hierbij sluit ik dit topic.