DSL lampje

• 20 januari 2012
  • 10 reacties
  • 3152 keer bekeken

Ik ben overgestapt van Ziggo naar Telfort internet. De hele overstap verloopt tot nu toe netjes, maar nou heb ik het modem thuis gekregen, en heb het precies zo geinstalleerd zoals omschreven maar hij doet niet wat het hoort te doen.
Het DSL lampje gaat niet branden zoals omschreven. Af en toe zie je hem wel flikkeren maar thats it.

Kent iemand anders ook dit probleem? en zoja...hoe kan je het oplossen? De klantenservice kan ik niet bellen want met mijn telefoon kan dat niet, ik heb ook al een mail gestuurd maar nog geen antwoord en tja...straks zit ik zonder internet.

Kan iemand me helpen? :?

10 reacties

Badge +7
Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer en mobiel nummer in een privé bericht zodat ik u verder kan helpen.

Henk
Badge
Heb je ook een brief ontvangen met daarin de aansluitdatum?
Heb je ook een brief ontvangen met daarin de aansluitdatum?

Ja ook deze heb ik ontvangen. Ook kreeg ik een mailtje en een smsje dat mijn internet geactiveerd is en dat ik kon beginnnen met instaleren. Dit is inmiddels al 3 dagen terug en nog geen internet.
Updatje....afgelopen uur heeft het DSL lampje maar wel liefst 2x geknipperd. SChiet niet op zo.
Ook al de aderparen van ISRA punt verwisseld maar er gebeurt gewoon niks!!!
Iemand anders ook ervaring mee en misschien een oplossing?
Badge +7
Ik heb uw verzoek doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om het probleem op te lossen.

Henk
Badge
Geen internet meer 😞

Hallo ik heb sind een paar dagen dit probleem ook gekregen bij mijn schoonmoeder. Ik zal proberen uit te leggen. Ze belde mij op om te zeggen dat de modem bleef hangen ( alle lampjes waren aan dus ook waar niks op aan gesloten was. Ik vroeg haar de stroom even er af te halen van het modem. Dat heeft ze gedaan maar probleem bleef bestaan. Alleen een verschil de modem ging even aan en alles bleef uit van de lampjes. Ik had een berichtje gestuurd naar de servicedesk met dit probleem. Ze hadden alles na gekeken en ze melden terug dat de lijn oke was????? oke dus ik dacht dan is een gedeelte van de modem stuk dat kan. Ik had nog een modem van Telfort zelf gekregen een silver kleurige model.liggen thuis. Deze heb ik thuis nog getest en bij mijn partner ook Telfort klant. Dit werkte prima geen probleem. Dus ik in de trein van Eindhoven naar Amsterdam om haar tijdelijk te helpen dat ze toch op internet kon. In afwachting van de nieuwe modem. Tenminsten als Telfort gaat helpen natuurlijk. Maar daar gekomen zag ik dat ze het modem al twee dagen los gekopeld hadden en toen ik die van mij aan sluiten bleef het DSL lampje om de 30 sec even proberen contact te maken en stopt dan weer even en dat is tot op heden nog zo dus om de 30 sec aan dan weer uit. Wat ik raar vind is dat de servicedesk wel kon zien dat er twee dagen geen verbinding meer is geweest. Wat kan er gebeurd zijn ??? ik heb zelf van de hoofd aansluiting naar modem nieuwe kabeltje aan gesloten om de hoofd aansluiting. Nou ik snap er niet veel van zou het zo kunnen zijn dat de centrale een beveiliging in geschakeld is omdat de modem niet goed was meer de oude modem bedoel ik dan. We zitten al van donderdag zonder internet daar en ik krijg niet echt een goed antwoord terug. Ja standaard antwoorden over bekabeling op nieuw opstarten en dergelijke ( Dit is al tig keren gedaan ) Wie weet krijg ik via dit forum een oplossing.

Met vriendelijke groet Harrie
Badge +7
@harrieboormans,

Dat is erg vervelend om te horen, ik ontvang graag de postcode, huisnummer en mobiel nummer van uw schoonmoeder (mag ook uw mobiele nummer zijn als u het liever afhandelt) om dit verder te kunnen onderzoeken.

Henk
Badge
Hi beste mensen.
Na een aantal telefoontjes die ik kreeg zijn we toch tot een oplossing kunnen komen. Het was dus toch een kapot modem. Hoe dat zo gekomen is weet ik niet. Ik hoop dat het volgende modem het langer uit gaat houden. Deze modem heeft het maar een paar maanden volgehouden.

Bedankt voor de snelle hulp via dit Forum =D>
Goed nieuws!!!!

Vandaag is de KPN monteur langs geweest en bleek dat de kabels in de meterkast toch niet goed waren aangesloten waardoor het geen contact kon maken met het modem.
Dus nu is het allemaal opgelost én mijn modem is aangesloten op de telefoon contactdoos in de woonkamer.

Iedereen heel erg bedankt voor alle tips en hulp!!!!! 😃
Badge +7
Goed om te lezen dat het is opgelost! :)

Henk

Reageer