beantwoord

DSL aansluiting werkt niet, wat te doen?

• 12 juni 2015
  • 5 reacties
  • 838 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb net mijn nieuwe modem geïnstalleerd, maar de lampjes van de dsl en internet branden niet.
Ik heb het modem aangesloten via "situatie 2", het hoodfstopcontact.
Situatie 1 en 3 zijn geen optie, nergens is namelijk een kabelaansluiting of ministekker te vinden in de meterkast.
Wie o wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Michael 12 juni 2015, 20:50

@Joske87,

Welkom!!

Ik help jou met liefde! Stuur even in een privévenster jouw naw-gegevens, dan kijk ik met je mee. :)

Michael
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Joske87,

Welkom!!

Ik help jou met liefde! Stuur even in een privévenster jouw naw-gegevens, dan kijk ik met je mee. :)

Michael
Hallo
Ik ben pas nieuw bij telfort heb de zelfde probleem geen internet verbinding dsl en internet lampjes branden niet wie kan mij helpen
Reputatie 8
Badge +2
@Joske87,

Bedankt voor je terugkoppeling. De verbinding werkt nog steeds niet zie ik. Hoe heb je het modem precies aangesloten en op welke poort van het modem is de DSL-kabel aangesloten? Indien het mogelijk is zie ik graag een foto van de aansluiting tegemoet, zo kan ik jou gemakkelijker helpen.

@M-yazar,

Ik heb jouw privébericht beantwoord. :)

Michael
Mijn ouder hebben een nieuwe modem gekregen maar de lampjes dsl 1 en 2 branden niet. Iemand?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Mbunny, wat lastig dat je ouders geen verbinding hebben nadat ze een nieuw modem hebben gekregen. Het is dan aan te raden om de kabel tussen het aansluitpunt en je modem te vervangen. De kans is aanwezig dat deze kabel door de vervanging beschadigd is geraakt. Je kan een nieuwe kabel kopen op onze webshop met de kortingscode IK2017.

Reageer