beantwoord

DSL aansluiting verouderd

• 28 september 2019
  • 20 reacties
  • 334 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben klant van TElfort, de DSL aansluiting is via KPN gegaan, Gisteren viel de DSL verbinding uit, ik heb het dit kunnen herstellen door de DSL kabel te vervangen maar de aansluitingen/draadjes van de DSL kabel uit de grond zijn zeer instabiel. Kan de DSL aansluiting vernieuwd worden, en bij wie moet ik dan zijn bij Telfort of KPN?
icon

Beste antwoord door Froukjen3 2 oktober 2019, 22:32

De monteur van KPN is langsgeweest - op tijd - zorgvuldig en met plezier deed hij zijn werk. Heeft zelfs kastje opgehangen en nog Advies gegeven over mogelijk sneller internet voor buitengebieden.
Top ervaring dus!
Bekijk reactie

20 reacties

Hallo @Froukjen3 , als je klant van Telfort bent, kun je dat aan Telfort vragen.
Zij kunnen een monteur inplannen om je IS/RA-punt waar nodig aan te passen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Froukjen3, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je een wegvallende verbinding had. Ik zie ook dat je hier over gebeld hebt. Mijn collega zag wat ruis en heeft je een reset aangeraden en ook gelijk gevraagd het aansluitkabeltje te vervangen. Dit lijkt te hebben geholpen. Ik heb je verbinding nogmaals doorgemeten. Ik zie zo geen problemen meer. Mocht er nog wel wat zijn, laat het dan vooral weten, dan gaan we verder zoeken.
@Froukjen3

Als je aansluiting brak is plaats dan een foto van je isra punt.
Reputatie 1
Beste Bart dank voor je reactie en het klopt dat ik gisteren contact heb gehad met Telfort. Ik heb de adviezen opgevolgd maar ik weet niet hoe lang de DSL aansluiting nog blijft werken zie foto’s

Nog eentje met een lampje erop, of de flits aan?
Reputatie 1

Reputatie 1
Dank voor de tips Jacoba !
Hallo @Froukjen3 , duidelijk werk aan de winkel voor een monteur.
De dsl aansluiting is niet verouderd, maar om wat voor reden dan ook compleet uit zijn behuizing.
@Bart - Telfort

Kan de foto je van gedachte doen veranderen?
Dit gaat vast niet lang goed...
😞
Reputatie 8
Badge +11
Het lijkt me dat sowieso die splitter er tussenuit moet.
Reputatie 8
Badge +17
Tijd voor een monteur...
Reputatie 8
Badge +10
En wat de titel van je topic betreft... de dsl-aansluiting is niet verouderd, hij is simpelweg gesloopt.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de foto. Die maakt een hoop duidelijk inderdaad. Ik ben het helemaal met de monteur eens dat hier even iemand naar moet kijken. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen om een afspraak te maken. Helaas kreeg ik je niet te pakken. Wat ik nu gedaan heb. Ik heb een monteur ingepland voor woensdagavond. Hij komt tussen 19 en 21 uur. Mocht dit niet uitkomen of wil je liever een ander tijdstip, dan wil ik je vragen om even te bellen om de afspraak te verzetten.
Reputatie 1
Beste Bart, super dank je wel!
Groet Froukjen
Reputatie 8
Badge +11
Heel erg graag gedaan. Wil je nog laten weten hoe het bezoek verlopen is?
Reputatie 1
Zeker dat doe ik!
Reputatie 1
De monteur van KPN is langsgeweest - op tijd - zorgvuldig en met plezier deed hij zijn werk. Heeft zelfs kastje opgehangen en nog Advies gegeven over mogelijk sneller internet voor buitengebieden.
Top ervaring dus!
Kan je weer jaren vooruit! 👍
Reputatie 1
Ja klopt. Dank allemaal voor de adviezen!
Reputatie 8
Badge +11
Kijk, dat is helemaal top! Fijn dat het nu is opgelost. Mocht er weer iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.

Reageer