beantwoord

Dropouts!

• 24 februari 2014
  • 27 reacties
  • 2394 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Al eerder heb ik dit probleem diverse malen op dit forum gemeld, maar nooit een inhoudelijke reactie gekregen. Inmiddels borrelt me de gal over, zou heer Bommel zeggen.
In het modem is niets te zien, maar vandaag alweer een keer of 10 een dropout. dat merk je omdat de internet radio er mee stopt, bij surfen merk je alleen dat laden pagina's erg lang duurt. Zojuist weer een lange dropout 6 minuten geen internet, volgens modem wel. Dan maar gereboot.
Wat zijn we  in 20 jaar opgeschoten! Toen een inbel verbinding, nu VDSL, maar de ergernis is nu groter...
icon

Beste antwoord door Henk 26 februari 2014, 17:06

@ronny forgeron,

Mijn excuus dat er geen inhoudelijke reactie is gekomen op jouw probleem.

Heb je deze problemen weer in de avonduren of is het nu ook overdag? Dit even voor het eventuele onderzoek.

Henk
Bekijk reactie

27 reacties

Badge
Wederom blijft het probleem dus nog steeds.

Tussen 12 en 3u snachts gaat de verbinding klapperen, websites laden aansich wel (zij het langzamer) maar de games en teamspeak gaat de ping skyhigh (4000 tot 6500ms) en knalt de verbinding daar mee uit.

Lopen er bepaalde jobs snachts op het Telfort netwerk dat dit vaak voorkomt tussen 12u en 3u snachts?

Graag hier eens actie op...
Ik heb precies dezelfde probleem... en idd telfort reageert niet en negeert!.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Televisie valt de laatste week regelmatig weg, met de melding dat de zender tijdelijk niet beschikbaar is. Alle lampjes op mijn modem branden gewoon, behalve het lampje "voice". Als ik het modem opnieuw opstart dort alles het gewoon weer, maar het is erg vervelend.
Ik kan sinds vanmiddag geen TV kijken.. het menuscherm wordt opgehaald staat er .. en dat al een paar uur? heb alles al gereset
Badge +1
ik heb ook hetzelfde probleem, vooral als ik aan het gamen ben heel frustrerend
Reputatie 8
Badge +16
Als je bij Telfort capaciteitsproblemen hebt, dan is dat meestal zo ongeveer tussen 20.00 en 23.00 uur. Als jij pas tussen 00:00 en 03:00 problemen hebt, dan lijkt dat buiten het Telfort netwerk te zitten.

Gaat pingen naar andere servers dan wel goed?
Telfort is kwa service 10x een 0 waard!.
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb precies dezelfde probleem... en idd telfort reageert niet en negeert!.
Telfort is kwa service 10x een 0 waard!.

Het aardige is dat veel mensen schrijven dat ze "precies hetzelfde probleem" hebben en dat Telfort niks doet. Maar de vraag is wat dan precies het probleem is. En of het ook ècht om hetzelfde probleem gaat.

Verder zit iedereen nu met zijn of haar probleem in het topic van ronny forgeron te posten en dat maakt het niet ècht overzichtelijk.

@kiko015 (en andere klagers):
Begin nu gewoon eens eerst met een eigen topic te starten en daar wat meer informatie te geven. Dat helpt meer dan een hoop kritiek op Telfort leveren in andermans topic.
Badge
Zojuist 10min terug weer zoon dropout gehad met een hoge ping waardoor teamspeak en een game over de zeik gaat.

Duurde ongeveer 1 min en erna was het weer normaal.

Ik heb hier nog steeds last van op regelmatige basis.

Kan telfort mijn verbinding pollen of iets dergelijks?
Reputatie 8
Badge +16
Je kunt toch zelf een ping laten lopen?
Badge
Je kunt toch zelf een ping laten lopen?

Ja dat doet teamspeak, die ping gaat naar de 4/5000ms toe op dat moment
Franzki misschien dat je het over het oog ziet dat mails niey beantwoord worden en dat mijn twitter vragen genegeerd worden... dus nu jij weer wat mijn probleem is? Lees maar de tekst van de gene die het uitlegt niet te missen en nogmaals het probleem is hetzelfde............
Reputatie 8
Badge +16
@kiko015:
Je roept heel hard dat Telfort negeert en een 0 verdient qua service. Maar ik zie nergens op dit forum een door jou gestart topic over dit probleem waarin je uitlegt welke problemen je ervaart .
Reputatie 4
Badge +3
@ronny forgeron,

Mijn excuus dat er geen inhoudelijke reactie is gekomen op jouw probleem.

Heb je deze problemen weer in de avonduren of is het nu ook overdag? Dit even voor het eventuele onderzoek.

Henk
Juist ja want jij hoort het niet te zien maar telfort.
Reputatie 8
Badge +16
Telfort heeft ook geen kristallen bol...

En verder is klagen op een forum niet handig als je zaken liever één-op-één met Telfort afhandelt... dan kun je beter de helpdesk bellen.
Reputatie 1
Ik ervaar hetzelfde wat een drama geen enkele dag werkt het vlekkeloos. Klanteservice mailen is ook kansloos daar krijg je standaard een auto reply
Reputatie 8
Badge +16
@Jerros:
Jouw probleem gaat toch over Wifi?

https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/internet-niet-stabiel-40896/#post381136
Beste wat je kan doen telefonisch contact opnemen.
elke maand dat je vaker als een uur storing hebt laten terug crediteren.

Ik heb nu iets van 5x gebeld sinds januari...
2x 10 werkdagen overschreden voor zelfde probleem..
1x uitgescholden door een medewerkster.... 
en noem maar op... en owja wil je weten of ik boos was? *** JA!... EN TERECHT.
na 1 maand kreeg ik te horen dat ze niet eens me klacht sirieus namen....

en ja zonet ook 10 werkdagen of wilt u een internerversneller kost €2,- extra maar dan is het misschien wat 
stabieler en sneller.... < Vieze vuile oplichters > ze willen je gwn extra laten dokken voor de goeie werkende kanaal
STELLETJE OPLICHTERS. 
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb nu iets van 5x gebeld sinds januari...
2x 10 werkdagen overschreden voor zelfde probleem..

In januari had je een eigen topic dat netjes via het forum is afgehandeld... overigens was dat een totaal ander probleem: https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/internet-werkt-niet-sinds-nacht-31013/

internerversneller kost €2,- extra maar dan is het misschien wat stabieler en sneller....
Onzin... dat heeft niks met DSL te maken. Dat gaat over mobiel internet.

< Vieze vuile oplichters >
...
STELLETJE OPLICHTERS. 

Schelden doet geen pijn... maar lijkt me wel tegen de forumregels en algemene fatsoensregels.
het gaat over bijde en kap ff met antwoorden ik begrijp dat je wilt helpen maar je maakt me kwaad tegen jou...
januari 2014
kheb vdsl

oke? kheb gebeld kw8 op antwoord van telfort medewerker die hiernaar zou kijken en zou antwoorden....
oke duidelijk? en volgende keer dat je me berichten kopieert of gebruitk vraag ff toestemming dat is tegen mijn copyright.

Ben ik duidelijk? zo niet PM me krijg je prive uitleg.
Precies, veel packet loss slow response times op dns queries en skyrocket latency.
Geen idee wat er aan de hand is, blijkbaar een probleem bij kpn dat  *nog* niet bekend is.

Telfort == kpn netwerk.
Reputatie 8
Badge +16
het gaat over bijde en kap ff met antwoorden ik begrijp dat je wilt helpen maar je maakt me kwaad tegen jou...
januari 2014
kheb vdsl

oke? kheb gebeld kw8 op antwoord van telfort medewerker die hiernaar zou kijken en zou antwoorden....
oke duidelijk? en volgende keer dat je me berichten kopieert of gebruitk vraag ff toestemming dat is tegen mijn copyright.

Ben ik duidelijk? zo niet PM me krijg je prive uitleg.

Voorlopig zit je het topic van een ander te bevuilen.
Start een eigen topic als je klachten hebt en geef daar tekst en uitleg.
Reputatie 8
Badge +16
volgende keer dat je me berichten kopieert of gebruitk vraag ff toestemming dat is tegen mijn copyright.

Op een forum mag je gewoon quoten hoor...
Badge
Ik heb het zelfde, overdag perfecf en snel internet maar snachts vaak t weekend maar nu ook dr net dat het retetraag word.

Bv via Teamspeak ben ik niet meer te verstaan de ping tijden gaan van 23ms naar 4000ms en zakt weer af en toe en dan meteen weer zo hoog. Internet reageert el maar retetraag.

Wat is hier aan de hand?

Reageer