beantwoord

draadloos tweede tv ontvanger installeren

• 26 maart 2016
  • 2 reacties
  • 1059 keer bekeken

Ik heb al een tijdje een tweede tv ontvanger liggen maar tot vandaag pas tijd gehad om deze te installeren. Ik heb het alles in 1 pakket glasvezel met 2 kastjes voor draadloos interactieve tv, mijn probleem is nu dat het tweede kastje (voor boven op de slaapkamer) niet draadloos te gebruiken is maar alleen met een ethernet kabel door het hele huis. dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik vroeg mij af of iemand weet hoe ik mijn tweede ontvanger(hmb2260) zwarte kastje zonder reset knop(wat ik dus alleen op de site kan vinden) nou wel draadloos kan verbinden met mijn tv boven op mijn slaapkamer.

alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Aragorn 28 maart 2016, 00:03

Draadloos TV kijken is en blijft nog even onmogelijk (los van Digitenne). Uiteraard kun je wel een powerplugset gebruiken, deze zijn bij Telfort te koop, en ook in iedere computerzaak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Bedoel je dat de draadloze adapter niet goed werkt
Reputatie 3
Draadloos TV kijken is en blijft nog even onmogelijk (los van Digitenne). Uiteraard kun je wel een powerplugset gebruiken, deze zijn bij Telfort te koop, en ook in iedere computerzaak.