beantwoord

Downloadsnelheid erg laag bij downloaden usenet

• 29 april 2020
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb een 200 mbs abo. Wanneer ik speedtest draai geeft deze ook netjes ronde de 200 mbs. Wanneer ik wat download van een newsserver met mijn unlimited newsabo begint de snelheid op ongeveer 200 mbs maar zakt na 1 minuut terug naar een snelheid van rond de 50mbs.

Dit gebeurt niet altijd. Meestal in de avond. Is iemand hier ook bekend mee. Knijpt Telfort de boel, of heeft iemand anders een verklaring

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 mei 2020, 13:05

Hoi @Breshuis, welkom bij ons op het forum. Dat het niet altijd zo is maakt het lastiger denk ik, dan heb je niet echt een idee waar het door komt. Dat het soms ook wel snel blijft doet vermoeden dat wij niets afknijpen, dan zou je het immers altijd moeten hebben. Naast de vragen van jimny ben ik ook benieuwd of je dit alleen merkt als je download via usenet, of merk je ook wel eens iets bij andere dingen, streamen van Netflix of YouTube bijvoorbeeld?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke usenet provider heb je precies en de daarbij behorende download snelheid

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Breshuis, welkom bij ons op het forum. Dat het niet altijd zo is maakt het lastiger denk ik, dan heb je niet echt een idee waar het door komt. Dat het soms ook wel snel blijft doet vermoeden dat wij niets afknijpen, dan zou je het immers altijd moeten hebben. Naast de vragen van jimny ben ik ook benieuwd of je dit alleen merkt als je download via usenet, of merk je ook wel eens iets bij andere dingen, streamen van Netflix of YouTube bijvoorbeeld?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Breshuis, we hebben nog geen reactie van je gezien. Als we nog met je mee kunnen kijken weet je ons te vinden.

Reageer