beantwoord

download snelheid is niet verhoogd.

• 25 april 2012
  • 8 reacties
  • 2325 keer bekeken

Badge
Hallo een vriend van mij heeft ruim een jaar geleden het aanbod gekregen op zijn download snelheid van 8 MB naar 20 MB te laten gaan.
We zijn nu ruim een jaar verder maar ik heb nog steeds 8 MB.
Maar ik betaal wel even veel als mijn kennis met 20 MB.
Hoe zit dit wat daar klopt dus niks van !!!!
icon

Beste antwoord door aszen 29 april 2012, 15:37

In het weekend word er niet zoveel door webcare gereageerd.
En als je direkt antwoord op je vraag wilt hebben is het mischien een mogelijkheid om de helpdesk hiervoor te bellen.
Verder zie Franzki zijn antwoord.
Bekijk reactie

8 reacties

Badge
Hallo het is nu ruim 24 uur verder geen reactie ook niet van Telfort heel jammer ga maar eens shoppen maar naar een ander provider!!
Hallo het is nu ruim 24 uur verder geen reactie ook niet van Telfort heel jammer ga maar eens shoppen maar naar een ander provider!!

Ik heb het vorig jaar ook laten omzetten van 8 naar 20 mb. De werkelijke snelheid is trouwens 15 mb. Je kunt je snelheid meten op: http://www.upc.nl/internet/snel_internet/speedtest/?ecmp=GO-UPC_Internet_Premiums-UPC_Speedtest_Algemeen&gclid=CKfY--mh068CFcQm3god1RGDeA
Reputatie 8
Badge +16
[..]ik heb nog steeds 8 MB.
Maar ik betaal wel even veel als mijn kennis met 20 MB.

Wat geeft de Telfort postcodecheck aan als haalbare snelheid op jouw adres?

Als dit nog steeds 8Mbps is, kan het niet hoger. Dan is het wellicht een optie om over te stapppen naar het 8Mbps pakket dat Telfort sinds een tijdje heeft.
Badge
Inderdaad de postcode check geeft 8 MB aan maar het is toch van de gekke als iemand 2 zosnel download heeft dat ik even veel moet betalen!!
Jou brrod bij de winkel is toch even duur als dat van mij!!.
Om eerlijk te zijn heb ik het er een beetje mee gehad.
Badge +1
Het abonnement dat jij destijds hebt afgelosten heeft een maximale snelheid van 20 Mb. De uiteindelijke snelheid is van veel factoren waar Telfort zelf geen invloed op heeft afhangkelijk. Als je inderdaad maximaal 8 Mb kan halen volgens de postcodecheck kun je zoals Franzki al zei overwegen je abonnement te laten verlagen naar het 8Mb abo.
Badge
Nou ik heb inderdaad weer de poscode check gedaan en het blijkt nu zelfs 25 MB te zijn maar waarom heb ik dan nog steeds 8 MB zou wel even fijn zijn als iemand van TELFORT zelf even reageerd of is dat te veel gevraagt ??????
Reputatie 8
Badge +16
Als de Telfort postcodecheck 25Mbps aangeeft als haalbare snelheid op jouw adres, dan is er vermoedelijk VDSL beschikbaar.

Advies is dan om via "Mijn Telfort" over te stappen naar het nieuwe abonnement. Je wordt dan overgezet naar VDSL en krijgt het VDSL modem in bruikleen.
Badge
In het weekend word er niet zoveel door webcare gereageerd.
En als je direkt antwoord op je vraag wilt hebben is het mischien een mogelijkheid om de helpdesk hiervoor te bellen.
Verder zie Franzki zijn antwoord.

Reageer