download snelheid

• 23 maart 2013
  • 7 reacties
  • 2143 keer bekeken

Badge
Ik heb een nieuw modem gekregen, heb een abonnement voor 50 mb download, haal maar 11 mb.
Dat is nog minder dan mijn voorgaande abonnement van 20 mb toen haalde ik 15 mb, nu betaal ik wel voor een duurder pakket.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Hoelang heb je het modem in gebruik en heb je modem zo dicht mogelijk bij je ISRA punt aangesloten
Reputatie 8
Badge +16
Hoe lang heb je het modem al?
Welke kleur brandt het DSL-lampje?
Wanneer zou je overgezet worden?
Badge
Mijn vorige modem was stuk, vrijdag 22-03 nieuwe gekregen.
Het lampje van dsl brand groen, ik had al een 50 mb abo
Reputatie 8
Badge +18
Je kunt even inloggen op je modem en dan kun je op system info kijken waar het modem op intraint en onder maintenance diagnostic dsl line en dsl status en dat stukje tot voorbij de attainnable hier posten.
Het groene lampje betekent dat je op VDSL zit
Badge
Contact gehad met telfort men gaat de lijn resetten.
Reputatie 4
Badge +3
@Geritos,

Ik zie de reset in het systeem staan, echter is de verbinding nog lang niet naar behoren. Ik heb hiervan melding gemaakt en zorg dat er contact met je opgenomen wordt.

Henk
Badge
@Geritos,

Ik zie de reset in het systeem staan, echter is de verbinding nog lang niet naar behoren. Ik heb hiervan melding gemaakt en zorg dat er contact met je opgenomen wordt.

Henk

Het modem staat nu 8 dagen aan, het is heel slecht met de verbinding, tv kijken gaat met horten en stoten, met het vorige modem haalde ik 36 mb down op een 50 mb abbo, ik betaal wel voor dit abonnement terwijl ik nog minder snelheid dan voordat ik over ging naar vdsl.
Ik word het onderhand zat, waarom werkte alles eerst wel goed en nu is het hopeloos. Zo is er geen plezier meer aan en ga ik toch eens nadenken over een ander provider.

Reageer