beantwoord

Dlm reset na wisselen modem

• 1 juli 2016
  • 40 reacties
  • 1351 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 8
Badge +16
sinds een tijd is ook sneller mogelijk (tm 80/8, of FPI Info zelfs 100Mbit/2HD!) maar het modem blijft altijd keurig intrainen op 31/3.1
En welk abonnement heb je? Want met een 30/3 abonnement ga je geen 80/8 halen...

[Edit] overigens, dit kan misschien beter in een eigen topic...
Reputatie 1
Badge
sinds een tijd is ook sneller mogelijk (tm 80/8, of FPI Info zelfs 100Mbit/2HD!) maar het modem blijft altijd keurig intrainen op 31/3.1
En welk abonnement heb je? Want met een 30/3 abonnement ga je geen 80/8 halen...

[Edit] overigens, dit kan misschien beter in een eigen topic...

Nee dat begrijp ik maar met mijn 40/4 (Internet Standaard) abo kan ik toch gewoon 40/4 halen, aangezien ik daar voor betaal en er op mijn locatie overal 100Mbit (en dus ook 80/8) beschikbaar is?
De 31/3 lijkt mij iets dat over is gebleven van de oude tijd dat 30Mbit hier de max was.
Badge +1
Franzi

Daar ben ik het roerend mee eens.
Allen een eigen topic anders wordt het zon zooitje
Reputatie 8
Badge +16
met mijn 40/4 (Internet Standaard) abo kan ik toch gewoon 40/4 halen, aangezien ik daar voor betaal
Met een 40/4 abonnement haal je inderdaad 40/4 als dat beschikbaar is... maar met een "oud" 30/3 Internet Standaard abonnement zou dit zomaar anders kunnen zijn...
Reputatie 1
Badge
Franzi

Daar ben ik het roerend mee eens.
Allen een eigen topic anders wordt het zon zooitje

Excuses, ik verwachte een snel en simpel PM-etje of zo, maar ik heb inmiddels een eigen topicje geopend (https://forum.telfort.nl/internet-267/snelheid-dlm-reset-vanaf-oude-snelheden-58576).
Badge +1
Op 21-07-2016 om 11:06 kontakt gehad met de helpdesk. de medewerke probeerde Guido?? te bereiken maar dit lukte hem niet meteen.
Mag ik u terugbellen , ja hoor geen probleem heeft u mijnn mobiel nummer, ja dat heb ik . het gesprek duurde 12 minuten.
Bijgaand no een foto hoe KPN de binnenkomende kabel verbind met het isra punt. Loshangend en niet gezekerd. Vragen om moeilijkheden ?????
Reputatie 8
Badge +16
Dat hoort zo niet... eigenlijk lijkt het of daar een lasdop hoort te zitten. Dat schroeft een monteur ook wat makkelijker tegen de muur (3 schroefjes) en past beter in de beschikbare ruimte.

Zoals het er nu zit lijkt het prutswerk. Heeft KPN dit ècht zo gedaan?
Badge +1
yep of althans volgens mij was het volker wessels of zoiets maar gewoon in opdracht van de kpn.de monteur die dit gedaan heeft zei dat hij 25 jaar in dienst was geweest van de KPN en dat het werk nu was geoutsoured.
Reputatie 8
Bijgaand no een foto hoe KPN de binnenkomende kabel verbind met het isra punt. Loshangend en niet gezekerd. Vragen om moeilijkheden ?????
En dan die monteur 25 jaar in dienst geweest bij KPN en dan zo'n prutswerk afleveren?
Hij kan beter meteen met (vervroegd) pensioen gaan.

Het is zeker komkommertijd, zitten ze om werk verlegen,
moet er volgende week weer iemand anders terugkomen om het opnieuw alsnog netjes uit te voeren.
Badge +1
Stephen

Hoe ben jij gevaren met mijn mail. ??????? Inzake het onderhoud met klantenservice?????
Reputatie 8
Badge +16
@Omestan,

Mijn collega is jou verder van dienst in je eigen topic.

@toon54,

Ook van het contact op 21 juli 2016 zie ik geen log staan. In ieder geval heb ik de foto van het IS/RA punt intern uitgezet. Binnen twee werkdagen nemen mijn collega's contact met jou op hierover.
Kun jij mij aangeven welke mail je bedoeld inzake het onderhoud met de klantenservice?
Badge +1
Stephen

Op 21-07-2016 om 11:06 heb ik telefonisch kontakt gehad naar aanleiding van het feit dat bij het aanraken van het isra het
Modem opnieuw opstartte. Gezien de manier van bevestiging isra zou een ondeugdelijke bevestiging tot dit kunnen leiden.
Klantenservice wou dit doorzetten naar guido of iets dergelijks maar dit kreeg hij niet voor elkaar. Hij vroeg mij of hij terug mocht bellen en ik ben de moeilijkste niet dus geen probleem. Maar ja dan word je goedheid meteen afgestraft want dat terugbellen moet
Nu nog gebeuren. Het gesprek duurde 12 minuten. Overigs als er geen log is ben ik benieuwd of ik wel word gefactueerd voor dit kontakt
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie! Zoals aangegeven nemen mijn collega's binnen twee werkdagen contact met jou op omtrent het IS/RA punt,
Badge +1
UPDATE

Vanmorgen eerst Guideon langsgeweest maar deze kon niets doen. zat in het israpunt. vanmiddag KPN monteur langsgeweest. lijn doorgemeten enz. zat een kleine breuk in de aansluiting in het israpunt. . deze goed gemonteerd en vastgezet. Schone lijn en weer up to date.
had natuurlijk in eertse instantie gemoeten gaf ook deze monteur aan.
al met al slotje erop
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Toon, bedankt voor de update. Fijn dat de KPN monteur je IS/RA punt aansluiting heeft hersteld. Ik ben het volledig met je eens dat dit in eerste instantie had moeten gebeuren. Excuses voor het ervaren ongemak.