vraag

Disconnecties bij gamen

• 4 oktober 2019
  • 14 reacties
  • 221 keer bekeken

Hoi ik heb erg veel last van disconnecties bij gamen ubisoft zij dat ik veel package loss had.
en ik profider moest contacteren ze hadden een test gedaan en moest jullie contacteren of jullie een:
https://prnt.sc/petg1o < screenshot van hun

Ze zijden dat jullie konden kijken of dingen wel goed werkte vanaf afstand.
mvg

14 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @johwie, welkom hier op het Telfort Forum. Wat rot dat je zo veel last hebt van disconnecties tijdens het gamen. Ik help je graag verder om dit op te lossen.

Ik begrijp dat je problemen met de verbinding opmerkt wanneer je aan het gamen bent. Heb je hier ook last van als je 'gewoon' gebruik maakt van internet? En hoe ben je verbonden, via een internetkabel of via WiFi? Ik ben ook benieuwd of je dit op één of meerdere apparaten opmerkt?

Kan je voor mij jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd?
Hoi @johwie, welkom hier op het Telfort Forum. Wat rot dat je zo veel last hebt van disconnecties tijdens het gamen. Ik help je graag verder om dit op te lossen.

Ik begrijp dat je problemen met de verbinding opmerkt wanneer je aan het gamen bent. Heb je hier ook last van als je 'gewoon' gebruik maakt van internet? En hoe ben je verbonden, via een internetkabel of via WiFi? Ik ben ook benieuwd of je dit op één of meerdere apparaten opmerkt?

Kan je voor mij jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd?

eu ik gebruik zelf kabel internet die naar boven loopt in me pc gaat.
broertje gebruikt wifi zit geen 3 meter van router vandaan
elke keer wordt ik eruit gegooid uit me game. had jullie gebeld die gast van jullie had 200mbits toegevoegt als een test maar dat gaat neem ik aan het probleem niet fixen. en ik ga geen gegevens hier plaatsen. dus als kan prive bericht ofzo 🙂
Alexandra vraagt:
Kan je voor mij jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij.
Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd?

Klik even op de blauwe tekst " toevoegen aan jouw forumprofiel? "
Reputatie 8
Badge +9
@johwie Je broertje maakt dus gebruik van WiFi op 3 meter afstand, maar hoe gaat het dan met zijn verbinding? Gaat dat goed of zo niet, wat gebeurt er dan precies? En hoe gaat het bij 'gewoon' gebruik van internet op jouw pc, dus afgezien van het gamen?

Je hoeft de gegevens inderdaad niet openbaar te delen. Volg daarvoor de instructies hierboven van @nelly jacoba. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld?
@johwie Je broertje maakt dus gebruik van WiFi op 3 meter afstand, maar hoe gaat het dan met zijn verbinding? Gaat dat goed of zo niet, wat gebeurt er dan precies? En hoe gaat het bij 'gewoon' gebruik van internet op jouw pc, dus afgezien van het gamen?

Je hoeft de gegevens inderdaad niet openbaar te delen. Volg daarvoor de instructies hierboven van @nelly jacoba. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld?

We hadden gebeld die kerel zou 200mbits extra voor maand toevoegen als test. Worden eruit gegooi uit een match. En ik ook uit game servers maar ondanks nog die 200 mbits niet gezien hadden zelf al 100mbits bij test komt her bij 80.. 90.. nooit 100 of zoals nu ff moet zijn 200 kan mijn gegevens niet invullen omdat ik jullie niet betaal maar mijn moeder. Normaal internet zonder gamen gewoon traag we hebben glasvezel maar merk er niks van

https://prnt.sc/phlxl1 hoe kan dit zo slecht zijn? 88 up 3.90 upload..
Reputatie 8
Badge +11
Je kunt wel moeilijk blijven doen over gegevens invullen, maar zonder die gegevens kan @Alexandra - Telfort je verbinding niet vinden en dus ook niet kijken wat er misgaat.
De vraag is postcode en huisnummer en, zo mogelijk, het klantnummer, in je profiel te zetten in het veld "Extra informatie". Dat is alleen voor jou en Telfort zichtbaar.
Je kunt wel moeilijk blijven doen over gegevens invullen, maar zonder die gegevens kan @Alexandra - Telfort je verbinding niet vinden en dus ook niet kijken wat er misgaat.
De vraag is postcode en huisnummer en, zo mogelijk, het klantnummer, in je profiel te zetten in het veld "Extra informatie". Dat is alleen voor jou en Telfort zichtbaar.

Reageer maar niet joh 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Of ik wel of niet reageer bepaal ik zelf. Dit is een openbaar forum.

Mensen proberen je te helpen, maar je taalgebruik als "die gast" en "die kerel" getuigen van een grote mond. Wij gaan hier op het forum op een normale manier met elkaar om.

Succes verder.
Of ik wel of niet reageer bepaal ik zelf. Dit is een openbaar forum.

Mensen proberen je te helpen, maar je taalgebruik als "die gast" en "die kerel" getuigen van een grote mond. Wij gaan hier op het forum op een normale manier met elkaar om.

Succes verder.

Maakt mij niet uit overstappen dan maar
Reputatie 8
Badge +11
Je moeder betaalt, dus die zal dat ook wel bepalen.

Nogmaals, veel succes.
Je moeder betaalt, dus die zal dat ook wel bepalen.

Nogmaals, veel succes.

Nope ik bepaal gelukkig. Maar goed van je dat jij op mensen hun problemen reageert en je werkt er niet beetje te veel tijd aan je handjes geloof ik
Reputatie 8
Badge +11
Mij krijg je echt niet op de kast hoor. Daarvoor ben ik al teveel dergelijke figuurtjes tegengekomen.

Succes verder
Mij krijg je echt niet op de kast hoor. Daarvoor ben ik al teveel dergelijke figuurtjes tegengekomen.

Succes verder

Probeer ik niet hoor. Maar zo zie je weer dat je vaak problemen zoekt met anderen
Ben goed geholpen door erg aardige vrouw thanks

Reageer