beantwoord

Disconnect met internet connectie

• 14 september 2016
  • 6 reacties
  • 616 keer bekeken

Hoi iedereen,

Zelf als een vervend gamer heb ik een vrij groot/irritant probleem. Afgelopen dagen, naast dat mijn ping veel hoger is dan normaal (70-100), word ik vaak uit de game gegooid (Counterstrike, League of Legends, DOTA2, Warcraft enz.) terwijl ik gewoon internet heb. Ik kan gewoon Youtube, Skypen en noem het maar op. Daarna kan ik niet meer opnieuw verbinden voor op z'n minst 5-10 minuten en/of moet ik de Xperia box aan en uit zetten.

Ik heb een beetje gegoogled en het kan zijn dat Telfort m'n IP of andere characteristieken van mijn internet verbinding veranderd waardoor de server mij niet meer herkend als speller van dat bepaalde potje/game.

Wat kan ik hier aan veranderen?

Dankjewel!

Luuk
icon

Beste antwoord door Babylonia 15 september 2016, 13:07

Misschien zou je eens wat snellere DNS-servers kunnen instellen in je modem/router.

Om de meest snelle DNS-servers op te zoeken via een progje van Google: < HIER >
Gerelateerde onderwerpen o.a. < HIER > en < HIER >

Waar in te stellen in de Experia Box V8: < HIER >
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge +1
Goedemorgen Luuk! Dat is vervelend ja! Zit je net lekker in je game, wordt je eruit gegooid!

Wat voor console gebruik je?
Hoi Leon,

Bedankt voor je reactie! Ik gebruik mijn computer.

Groeten,

Luuk
Reputatie 8
Misschien zou je eens wat snellere DNS-servers kunnen instellen in je modem/router.

Hoi Babylonia,

Ik heb zojuist gedaan wat je zei en ik kwam uit op een verbetering van meer dan 2000%(!!!). Natuurlijk dit direct veranderd. Ik hoop en denk dat dit veel verschil maakt. Ik ga het even testen, ik update jullie uiteraard mochten er veranderingen zijn.

Bedankt Babylonia.

Luuk
Reputatie 8
Verbetering van meer dan 2000%(!!!) is er vast een storing of korte DDos aanval (??) die het Telfort systeem even plat legt.
Succes in ieder geval met je nieuwe instellingen.
(Vink mijn reactie hiervoor dan even aan als "beantwoord"). 🆒
Badge +1
Hi Luuk, te gek! Dat zijn nog eens resultaten!! 😃 Babylonia, bedankt voor je super bijdrage! 🙂 Je antwoord is uiteraard gemarkeerd!

Luuk, mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.