Dikke 10 voor telfort

• 16 januari 2013
  • 7 reacties
  • 2460 keer bekeken

Badge
Nog voor de overstap van Ziggo naar Telfort kreeg ik van diverse kanten te horen dat ik een lage snelheid zou krijgen, de service slecht en dat de monteur niet op komt dagen....
De feiten: Ziggo sloot mij af op de 15e januari 2013, ik had zelfs geen toegang meer tot mijn online account, volgens de telefoniste een normale zaak, ook al had ik tot eind van deze maand betaald......
Enigszins bezorgd i.v.m. de informatie die ik van diverse mensen had gekregen m.b.t. Telfort nog maar eens met Telfort gebeld: Alles zou goed komen.
En....op de afgesproken tijd, de monteur, een joviale jongen hier uit de regio, sloot alles, inclusief internet en TV, binnen no time aan, ruimde de rommel op en vertrok, mij achterlatend met:
A: Een sprankelend scherp mooi TV beeld, veel helderder als van mijn vroegere provider Ziggo.
B: Een modem dat niet oververhit raakt, dit in tegenstelling tot het Jube exemplaar van Ziggo.
C: Een bijna constante internetsnelheid van 37 Mbs/2,7 Mbs ( voor de snelheidstest heb ik gebruik gemaakt van http://speedtest.ziggo.nl )

Ergo: Ik ben dik tevreden over Telfort, voor degenen die het niet geloven, zie de bijgevoegde Jpeg.

7 reacties

Badge +1
Leuk om zulke berichten te lezen! Daar doen wij (monteurs) het voor!!! Ik hoop dat je ook het klanttevredenheidsonderzoek van Guidion invult? Weet je nog wie je monteur was? 
Reputatie 8
Badge +18
Prachtig compliment voor Telfort en Guidion en v.w.b. Telfort voorheen Tiscali ben ik jaren dik tevreden :)
Op dit moment hebben we nu 1 1/2 maand Telfort (hiervoor upc) In het begin haalde we krap 9Mbs (we zitten nogal ver vanaf de koppelkast) vandaag even voor de gein gekeken en we kwamen op 15Mbs. Toch mooi een verbetering!
Verder ben ik zeer tevreden over Telfort. Nog geen hapering gehad, inderdaad superscherp beeld en wat nog veel fijner is.... het werkt gewoon!!

Prijs/kwaliteit verhouding gewoon top!
Badge
Tip: Even de Telfort/KPN mededelingen inzake plaatsing en activering van de VDSL2 kasten regrematig lezen.
Die hebben het grote voordeel dat je een snelheid kunt halen ( betere vertaling haalt ) van 4 tot 6 keer je huidige ADSL snelheid.

Voorbeeld: Volgens BBNED zou ik op mijn lokatie maximaal 9 Mbs halen, dit is, na de plaatsing van de VDSL2 kast op het speelpleintje achter bij mij, geupgraded naar 37,5 Mbs continue met af en toe een uitschieter naar de 44 Mbs.
Reputatie 4
Badge +3
Nog voor de overstap van Ziggo naar Telfort kreeg ik van diverse kanten te horen dat ik een lage snelheid zou krijgen, de service slecht en dat de monteur niet op komt dagen....
De feiten: Ziggo sloot mij af op de 15e januari 2013, ik had zelfs geen toegang meer tot mijn online account, volgens de telefoniste een normale zaak, ook al had ik tot eind van deze maand betaald......
Enigszins bezorgd i.v.m. de informatie die ik van diverse mensen had gekregen m.b.t. Telfort nog maar eens met Telfort gebeld: Alles zou goed komen.
En....op de afgesproken tijd, de monteur, een joviale jongen hier uit de regio, sloot alles, inclusief internet en TV, binnen no time aan, ruimde de rommel op en vertrok, mij achterlatend met:
A: Een sprankelend scherp mooi TV beeld, veel helderder als van mijn vroegere provider Ziggo.
B: Een modem dat niet oververhit raakt, dit in tegenstelling tot het Jube exemplaar van Ziggo.
C: Een bijna constante internetsnelheid van 37 Mbs/2,7 Mbs ( voor de snelheidstest heb ik gebruik gemaakt van http://speedtest.ziggo.nl )

Ergo: Ik ben dik tevreden over Telfort, voor degenen die het niet geloven, zie de bijgevoegde Jpeg.

Heel goed! Deze berichten lezen we heel graag! :)

Veel plezier met de verbinding, maar dat komt vast goed!

Henk
Badge
Leuk om zulke berichten te lezen! Daar doen wij (monteurs) het voor!!! Ik hoop dat je ook het klanttevredenheidsonderzoek van Guidion invult? Weet je nog wie je monteur was? 

Nog geen mail over ontvangen en, ja, ik heb de naam van de monteur;)
Badge +1
Het onderzoek wordt gemaild naar het emailadres op het ticket (van Guidion) dat zou dus een emailadres kunnen zijn wat je misschien niet gebruikt, een emailtje naar Guidion kan natuurlijk ook want we stellen het altijd erg op prijs om wat te horen van zeer tevreden klanten! De monteur in kwestie zal daar ook erg blij mee zijn! 😉

Reageer