dichtgeknepen lijn

• 13 mei 2013
  • 4 reacties
  • 2368 keer bekeken

Badge
Heb vandaag alleen via mijn systeem(nic) 47.08GB gedownload en 54 MB geupload. Nu zit ik tegen het limiet en is de lijn dichtgekepen?
Alles is echt super langzaam ineens en download snelheid gaat niet meer boven de ~250 kb/s 

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Telfort knijpt geen lijnen dicht.
Ik download wel vaker zoveel op een dag en ondervind daarmee geen enkel probleem.

Die 250 kbps is draadloos zeker..?
Reputatie 8
Badge +17
Heb vandaag alleen via mijn systeem(nic) 47.08GB gedownload en 54 MB geupload. Nu zit ik tegen het limiet en is de lijn dichtgekepen?
Alles is echt super langzaam ineens en download snelheid gaat niet meer boven de ~250 kb/s
Hebben de buren hun WiFi-killer soms weer aan staan?
Badge
Telfort knijpt geen lijnen dicht.
Ik download wel vaker zoveel op een dag en ondervind daarmee geen enkel probleem.

Die 250 kbps is draadloos zeker..?

Nee, als het draadloos zou zijn dan ging ik het bekabeld ook testen. Als ik iets moet downloaden doe ik dat altijd via mijn dekstop omdat ik met mijn laptop als ik die gebruik maar 11mbps behaal 5 meter ervanaf.
Badge
Hebben de buren hun WiFi-killer soms weer aan staan?

LOL, nee. Ik maak mijn huiswerk nu niet meer op mijn laptop omdat draadloos zodat kapot gehamerd is door al die baby phones/camera's en freaking onzin. Weet ik veel, het boeit me ook niet meer want er is ALTIJD wel wat.

Heb nu andere router 300 x3 aan andere kant van ons huis geplaast die ik nu wel kan gebruiken, maar daar heb ik vrij weinig aan in de woonkamer. Omdat er nog steeds last is van de 'stoor zenders'.

In ieder geval alles is bekabeld met cat5e hier omdat er teveel problemen (jaren terug al) met wireless.

Reageer