beantwoord

delen met ex partner

• 29 juli 2018
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik woon samen met mijn ex partner. Wij hebben een gezamelijke internet verbinding. Experiabox V10.
Ik heb een eigen NAS (WD livebook duo) en nog wat apparaten. Ik wil een eigen wifi verbinding zodat ik zeker weet dat zij niet op mijn netwerk kan.

Wat heb ik nodig om een eigen wifi te creeeren. Kan ik extra router plaatsen op een poort van de experiabox.

Ik heb een router op het oog met de volgende specs;

Kwaliteit van de Dienst (QoS) WMM, Bandwidth Control WAN-Type Dynamic IP/Static IP/PPPoE/
BigPond/ /L2TP(Dual Access) /PPTP(Dual Access) Management Access Control
Local Management
Remote Management DHCP Server, Client, DHCP Client List,
Address Reservation Poort Doorsturen Virtual Server, Port Triggering, UPnP, DMZ Dynamische DNS DynDns, Comexe, NO-IP VPN-Doorvoer PPTP, L2TP, IPSec Toegangsbeheer Parental Control, Local Management Control, Host List, Access
Schedule, Rule Management Firewallbeveiliging DoS, SPI Firewall
IP Address Filter/MAC Address Filter/Domain Filter
IP and MAC Address Binding Protocollen Supports IPv4 and IPv6 Gastnetwerk 2.4GHz guest network × 1
5GHz guest network × 1

alvast bedankt voor de info.
icon

Beste antwoord door Enterprise 29 juli 2018, 12:22

Als het alleen om een wifiverbinding gaat en geen TV en telefoon dan is een eigen wifirouter aansluiten op de V10 geen enkel probleem.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Ik heb een router op het oog met de volgende specs;

Kwaliteit van de Dienst (QoS) WMM, Bandwidth Control WAN-Type Dynamic IP/Static IP/PPPoE/
BigPond/ /L2TP(Dual Access) /PPTP(Dual Access) Management Access Control
Local Management
Remote Management DHCP Server, Client, DHCP Client List,
Address Reservation Poort Doorsturen Virtual Server, Port Triggering, UPnP, DMZ Dynamische DNS DynDns, Comexe, NO-IP VPN-Doorvoer PPTP, L2TP, IPSec Toegangsbeheer Parental Control, Local Management Control, Host List, Access
Schedule, Rule Management Firewallbeveiliging DoS, SPI Firewall
IP Address Filter/MAC Address Filter/Domain Filter
IP and MAC Address Binding Protocollen Supports IPv4 and IPv6 Gastnetwerk 2.4GHz guest network × 1
5GHz guest network × 1

Dat is een heel verhaal... 😁je had ook merk en type mogen noemen hoor.
Een beetje recente router van een goed merk zal ongetwijfeld aan je wensen voldoen zolang je voldoende snelheid aangeleverd krijgt uit de V10.
Reputatie 3
Badge +2
edit: overbodige post
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +10
Als het alleen om een wifiverbinding gaat en geen TV en telefoon dan is een eigen wifirouter aansluiten op de V10 geen enkel probleem.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Ricardo83, wat Enterprise zegt klopt helemaal. Een eigen router aansluiten waarmee je je eigen WiFi netwerk regelt, uiteraard andere WiFi gegevens instellen en die niet delen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer