beantwoord

Defecte Zyxel P-2812HNU-F1?

  • 2 december 2012
  • 3 reacties
  • 1824 keer bekeken

Hallo,

Elke 10-14 dagen moet ik onze modem van het stroom afhalen om weer een werkbare verbinding te krijgen.
Het begint telkens met steeds langzamer internet en DNS-meldingen en eindigt met het  niet kunnen openen van webpagina's.

Belangrijker is dat ik dan ook amper de webinterface van de Zyxel op 192.168.1.254 inkom -- het duurt soms 2 minuten om de pagina te laden en soms lukt het helemaal niet.

Dat betekent toch dat mijn modem niet goed is?
Kan een Telfort-persoon hier naar kijken?

Alvast bedankt en groet,
Randy Lemaire
icon

Beste antwoord door Franzki 2 december 2012, 20:43

Heb je het modem al eens een reset gegeven naar de fabrieksinstellingen?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je het modem al eens een reset gegeven naar de fabrieksinstellingen?
Net gedaan. Ik zal binnen 2 weken laten weten of het gedoe weer terugkomt, anders sluit ik het topic.

Bedankt!
Hallo, 

De reset heeft niet geholpen. Na precies 10 dagen heb ik hetzelfde: af en toe geen verbinding, DNS-meldingen & het niet kunnen openen van de Webinterface op 192.168.1.254. Wifi of ethernet maakt niet uit.

Dan is mijn Zyxel niet goed toch? Kan Webcare een nieuwe modem sturen?

Alvast bedankt!
Randy Lemaire

Reageer