beantwoord

Defecte modem, nog steeds geen nieuwe modem

• 29 maart 2019
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 23 maart een defecte modem. Niets werkt meer, geen TV, geen Internet ook het resetknop doet het niet meer. Had 23 maart de klantenservice gebeld en ik zou uiterlijk 26 maart de nieuwe modem ontvangen. 27 Maart opnieuw gebeld en bleek dat er niets was aangevraagd. Dus weer opnieuw aangevraagd en zou 28/29 Maart een SMS ontvangen met de verzendbevestiging van Postnl.

Echter niets ontvangen vandaag en weer de klantenservice gebeld. Deze heeft totaal geen zicht in wat er met de aanvraag is gebeurd en momenteel zit ik nog steeds zonder TV en Internet thuis.

Wie weet het eigenlijk wel wat er met de aanvraag is gebeurd en wanneer ik weer tv kan kijken en internetten?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 april 2019, 10:24

Ik zie het inderdaad. Heel gek. Ik heb in ieder geval even meegekeken en ik zie dat het modem vandaag bezorgt gaat worden. Ik hoor graag als je deze hebt ontvangen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Azrail, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je een defect modem hebt en daardoor helemaal zonder diensten zit. Dat is absoluut niet fijn. Nu heb je hier al meerdere malen contact over gehad. Een nieuw modem zou onderweg zijn, maar helaas heb je deze nog steeds niet ontvangen. 😞

Ik heb dan even meegekeken. Ik zie dat de modems wel zijn aangevraagd. Op een of andere manier gaat het echter niet goed. Ik zie een foutmelding staan. Excuses voor het ongemak. Ik heb daarom meteen weer een nieuwe aangevraagd. Hopelijk gaat deze wel goed. Binnen twee werkdagen ontvang je deze. Wil je het laten weten als je deze ontvangen hebt?
Hoi Bart,

Bedankt voor je snelle reactie. Echter ben je al de 4e persoon in een tijdsbestek van een week die het volgende communiceert: 'Op een of andere manier gaat het echter niet goed. Ik zie een foutmelding staan. Excuses voor het ongemak. Ik heb daarom meteen weer een nieuwe aangevraagd.'

Waarom zou het nu wel goed moeten gaan en waarom niet als ik de klantenservice aan de lijn heb?
Pakken jullie dit intern ook op?

Ik wacht nog even af.
Ik heb nog steeds niets binnen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad. Heel gek. Ik heb in ieder geval even meegekeken en ik zie dat het modem vandaag bezorgt gaat worden. Ik hoor graag als je deze hebt ontvangen.
Modem is gisteren binnengekomen.
Dank voor je hulp en snelle acties!
Reputatie 8
Badge +11
Heel erg graag gedaan.

Mocht je zo nog weer vragen krijgen, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.

Reageer