beantwoord

Defecte glasvezelkabel

  • 7 september 2019
  • 37 reacties
  • 859 keer bekeken


Toon het eerste bericht

37 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ook ik lees mee maar heb, net als Nelly Jacoba, geen invloed. Mijn mening geven kan wel, maar daar schiet je niets mee op. Ik beperkt me maar tot "diep triest".

Succes.
Reputatie 1
Wat schetst mijn verbazing... Zojuist telefoon van kpn gehad dat ze morgenochtend tussen 8 en 9 langs komen om de breuk te repareren... Ik geloof niks meer voor ik daadwerkelijk weer verbinding heb
Zijn er nog mensen die meelezen?

Ik wel. Maar ja ben ook klant, dus kan niet zoveel voor je doen.
Misschien
@Jasper - Telfort
of
@Alexandra - Telfort
wel
Reputatie 1
Zijn er nog mensen die meelezen?

Hierbij de status update van vandaag, dinsdag 10 september (bijna een week na de kabelbreuk).
Vandaag zouden ze langs komen maar ik krijg zojuist de volgende update:

Hey Manuel! Ik ben het systeem voor je ingedoken en zie dat er vandaag een update is geweest met de volgende afspraak: Plandatum aangegeven: Start: 9/10/2019 8:00:00 AM Eind: 9/10/2019 11:00:00 AM. Ik vermoed dat deze afspraak nu staat voor 9 oktober, wat ik te gek voor woorden vind omdat het dan nog veel te lang duurt. Ik heb daarom een verzoek gestuurd of dit daadwerkelijk 9 oktober is en of dit naar voren gehaald kan worden.

Mocht het om de afspraak van vandaag gaan, dan met de vraag waarom er nog niemand geweest is. Ik heb mijn collega's verzocht zo snel mogelijk contact met je op te nemen hierover.

Daarnaast heb ik een klacht voor je ingediend bij de afdeling Klantrelaties met een verzoek voor een noodpakket, omdat je nu al een hele tijd zonder diensten zit. Zij zullen contact met je opnemen hierover en eventueel het noodpakket voor je in orde maken. Dit kan ik jammer genoeg niet voor je doen. Mijn excuses voor de gang van zaken!
Reputatie 1
Laten we het hopen... Had net willen melden dat ook vandaag weer niemand geweest is...
Reputatie 8
Badge +11
Geen probleem, ik kan dat ongedaan maken. Heb ik bij deze ook meteen gedaan.
Ik heb de status van de melding ook meteen voor je nagekeken, daar staat iets gepland voor morgen. Hopelijk wordt de verbinding daarmee hersteld en kan je het weer gebruiken.
Reputatie 1
Bedankt Jasper van Telfort.
Per ongeluk klikte ik op het vinkje waardoor deze gemarkeerd is als beste antwoord.. Geen idee hoe dit ongedaan gemaakt kan worden... 😱
Reputatie 8
Badge +10
Het blijft me verbazen dat aannemers (of gemeentewerken) meedogenloos een schep in de grond zetten om lantarenpalen te vervangen terwijl er voor elke meter grond en straat in Nederland een kabelplan is waar precies opstaat waar welke kabels onder de grond liggen.
Een zichzelf repecterend bedrijf dat graafwerkzaamheden moet uitvoeren raadpleegt eerst het kabelplan voordat ze de boel openscheuren... 🙄
Prutsers...
Reputatie 8
Badge +11
Ik moest even goed kijken op de foto, maar het kabeltje lijkt daar inderdaad stuk te zijn. Hopelijk lukt het repareren voordat de straat weer wordt gesloten, dat maakt het wel zo makkelijk. Ik blijf het voor je in de gaten houden 🙂
Reputatie 1

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mb1973mb, welkom op het forum! Goed dat je je verhaal hier doet, het gaat niet goed zo te zien. Ik ben meteen voor je gaan kijken en in de monteursbon zie ik ook zijn toelichting dat hij je niet thuis aantrof. De monteur heeft daardoor weinig actie zelf kunnen doen, maar hij heeft wel contact gehad met de specialisten en zij hebben de bon gekoppeld aan de melding van de kabelbreuk, die de aannemer van de lantarenpaal had laten aanmaken. Die is in behandeling bij de netwerkbeheerders, dus de melding ligt op de juiste plek. Of zij het voor het sluiten van de straat maandag kunnen verhelpen durf ik niet te zeggen, doordat het nu weekend is is dat lastig. Dat betekent ook dat je nu niet meer gebeld zult worden voor een monteur van ons, aangezien die op jouw adres nu toch weinig kan betekenen. Ik zal de melding voor je volgen, zodat ik je op de hoogte kan houden van update's als ik ze zie.
Reputatie 8
Mijn God wat een gedoe weer. Lees het zo vaak dat dingen langs elkaar heengaan.
Weing hoopvol. Houd er maar rekening mee dat dadelijk de straat is aangelegd, alsnog weer opengebroken moet worden om de glasvezel te herstellen. Dit krijgt nog een lang staartje.

Reageer