beantwoord

Defecte experia box v8


Beuk1978
Het modem geeft aleen power lampje weer...heb alles al gecheckt van dsl kabel, gereset etc.denk dat se modem zijn beste tijd gehad heeft.
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 8 juni 2018, 19:09

Bedankt voor de snelle reactie. Ik stuur je wel een nieuw modem welke jij na het weekend van ons ontvangt. Ik hoor dan graag van je of het probleem is opgelost.

Bekijk reactie

8 Reacties

nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +15
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Beuk1978
Ja...althans mijn adres dan, was ook afdoende.
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Beuk1978, welkom op het forum! Ik zie dat je modem nog vrij nieuw is. Heb je deze ook via dit stappenplan gereset? In afwachting van jouw reactie.
Beuk1978
Ik heb echt alles al geprobeerd, de laatste tijd ging die ook vanzelf uit en weer aan...nooi problemen gehad maar zie alleen power lampje nu
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de snelle reactie. Ik stuur je wel een nieuw modem welke jij na het weekend van ons ontvangt. Ik hoor dan graag van je of het probleem is opgelost.
Beuk1978
Ok super! Ja ik zal je berichten of het probleem dan opgelost is. Fijn weekend!
Beuk1978
Alles werkt weer naar behoren! Helemaal top!
Stephen - Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)