beantwoord

Defect Zyxel P-2812HNU-F1 Modem

• 15 december 2017
  • 5 reacties
  • 95 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hallo,

Waarschijnlijk is mijn Zyxel P-2812HNU-F1 modem defect. Er brand geen enkel lampje. Ik heb alle kabels gecontroleerd en ook een harde reset (30s resetknop) geeft geen resultaat, net als ontkoppeling van het stroomnet gedurende 30 minuten. Tevens krijg ik ook via http://192.168.1.254 geen toegang tot het modem.
Is het mogelijk om een nieuw modem toegestuurd te krijgen?
icon

Beste antwoord door Stephen 15 december 2017, 20:06

Hallo G.V., wat vervelend dat je modem het heeft begeven. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Ik hoor dan graag van je of hoe het nieuwe modem functioneert.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je de adapter al gecontroleerd, maar denk ook dat je zyxel het heeft begeven .
Vul in ieder geval je klantnummer of je postcode en huisnummer in het forum profiel zodat webcare Telfort weet wie je bent
De adapter is in orde. Bij het aanzetten knipperen er wel enkele lampjes, vervolgens gaat alles op zwart.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo G.V., wat vervelend dat je modem het heeft begeven. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Ik hoor dan graag van je of hoe het nieuwe modem functioneert.
Het nieuwe modem is al bezorgd en aangesloten. Alles werkt weer naar behoren.
Vriendelijk bedankt voor de snelle service!
Reputatie 8
Badge +16
Dat was snel! Bedankt voor het melden en graag gedaan. 😃

Reageer