Defect modem terug sturen?

• 21 januari 2012
  • 7 reacties
  • 1927 keer bekeken

Aan Telfort Webcare: ik heb een nieuw modem ontvangen (waarvoor dank) ter vervanging van het defecte modem. In de bijgeleverde brief staat dat het oude modem teruggestuurd moet worden. Nou dat wil ik dat best doen maar aangezien jullie de verzendkosten betalen lijkt het mij vreemd dat jullie een modem terug willen hebben die eigenlijk in de kliko hoort.

7 reacties

@Henk,

bedankt voor je antwoord en het modem gaat naar de stort.
Badge +7
@Bluesky,

Het oude modem hoeft niet terug gestuurd te worden. De zilveren modem zijn onlangs eigendom geworden van onze klanten. Overigens als u ervoor kiest het modem alsnog op te sturen zijn er geen kosten voor het opsturen.

Henk
No problem 🙂
Badge
Aan Telfort Webcare: ik heb een nieuw modem ontvangen (waarvoor dank) ter vervanging van het defecte modem. In de bijgeleverde brief staat dat het oude modem teruggestuurd moet worden.
Lijkt me duidelijk genoeg

En ja klopt dat ontvanger de verzendkosten betaald.
Sorry dat je het overbodigge reactie vond maar ik had gelezen dat jij verzendkosten moest betalen.
Sorry voor het fout lezen.
Beetje overbodig antwoord want dat staat dus in die brief. Waar het mij om gaat dat ze het modem terug willen hebben of niet en dat kan alleen Telfortwebcare beantwoorden.
De helpdesk heeft zelf geconstateerd dat het modem defect was en dat blijkt ook wel gezien het feit dat een ander modem wel gewoon werkt.

Bij een antwoordnummer betaalt de ontvanger de verzendkosten dus die zijn er wel degelijk.
Badge
En in de klikko hoort hij zo wie zo niet 😎
Badge
Even hier kijken waar die heen gestuurd moet worden
http://forum.telfort.nl/post170768.html#p170768

Hier staat dus een antwoordnummer bij en antwoordnummers hoeft geen verzendkosten betaald worden.
De reden dat ze hem terug willen is dat het een bruikleen modem is en zo willen uitsluiten denk ik dat er niet een zogenaamd defect modem omgeruild word die dat niet is en ....... de rest zal te bedenken zijn denk ik.

Ik zeg dus niet dat jou modem niet echt kapot is

Reageer