beantwoord

Defect modem, powerlampje blijft rood branden

• 16 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo
mijn experia v8 modem blijft hangen
na een nieuwe opstart blijft alleen het groene powerlampje branden
heb het topic geraadpleegt en het stappenplan doorlopen waarna alleen het powerlampje rood blijft branden na een reset
vermoed dat het modem defect is gezien ook de antwoorden in andere topics hier over
graag zou ik een nieuw modem ontvangen
gr. Dirk

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 augustus 2019, 10:17

Goedemorgen @Omedirk, graag gedaan! Fijn dat alles weer werkt met het nieuwe modem, dankjewel voor je berichtje 🙂 Ik hoop dat je een andere goede oplossing kan vinden voor de printer, misschien door deze op een aparte router aan te sluiten? Ik verwacht dat er tips genoeg hier op het forum te vinden zijn. Je zou er een nieuw topic over kunnen aanmaken, dan kunnen anderen hierover met je mee denken.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Omedirk, wat rot dat het modem niet meer opstart en dat de reset niet heeft geholpen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en de verbinding nagekeken, maar zie dat de verbinding het nog niet doet. Ik heb meteen een nieuwe voor je aangevraagd! Je ontvangt het nieuwe modem zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Reputatie 1
Dank voor de snelle reactie en ik laat het zeker weten
Reputatie 1
Modem is binnen een V10
en alles werkt weer
alleen jammer dat hier op de usb poort geen
printer kan

dank voor de snelle verzending
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Omedirk , de USB-functies op de diverse apparatuur die Telfort levert zijn door het gebruik van hun eigen firmware standaard uitgeschakeld.
Het enigste waar de USB-poort wèl geschikt voor is, is een 4G-dongle of je smartphone als modem aan te sluiten voor het geval het xDSL-signaal een keer wegvalt, heb je toch nog een alternatieve internet mogelijklheid.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Omedirk, graag gedaan! Fijn dat alles weer werkt met het nieuwe modem, dankjewel voor je berichtje 🙂 Ik hoop dat je een andere goede oplossing kan vinden voor de printer, misschien door deze op een aparte router aan te sluiten? Ik verwacht dat er tips genoeg hier op het forum te vinden zijn. Je zou er een nieuw topic over kunnen aanmaken, dan kunnen anderen hierover met je mee denken.

Reageer