Defect modem (de adapter om precies te zijn)

• 7 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Alles is bij ons uitgevallen. tijdelijk opgelost met andere adapter. kan er een nieuwe komen? Genexys modem.

(En is dit hoe men tegenwoordig een storing meldt, ik zie nergens een knop storing melden op telfort site en storingsnummer XMS blijkt opgeheven) .

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hey Evert! Jammer dat je niet meer gereageerd hebt, ik ga er dan ook vanuit dat het inmiddels is verholpen. Is er alsnog iets wat ik voor jou kan? Maak dan een nieuw topic aan alsjeblieft.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Evert! Welkom op het forum! Wat fijn dat je het tijdelijk hebt weten op te lossen met een andere adapter, maar dit moet natuurlijk snel worden opgepakt. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat er snel een vervangend exemplaar wordt geïnstalleerd. Wil je zodoende jouw naw-gegevens in een privévenster kenbaar maken, dan duik ik erin voor je. Wat betreft de communicatie: via het forum kan je dit natuurlijk melden. Telefonisch zal je in jouw geval denk ik een sneller contact krijgen. Wij streven ernaar om jou binnen twee dagen van een reactie te voorzien namelijk.
Badge
Telfort levert tegenwoordig Arcadyan Experiabox V8 modems uit. Daarvoor Zyxell.
Genexys zal het daarom niet worden denk ik.
Maar even afwachten of je een reactie van het Webcare team krijgt.
Bij storingen altijd bellen met de klantenservice en een keuzemenu doorlopen.