Defect Genexis modem


Reputatie 1
Beste Telfort, mijn glasmodem is defect (Genexis) geen enkel lampje brand. Stekker ook in een ander stopcontact gestopt, helpt helaas niet. Modem is niet zo lang geleden vervangen; alleen de onderkant is toen vernieuwd, dus niet het deel waar de stekker in gaat...

Graag uw spoedige reactie (we hebben alles in 1; voormalig XMSNET)

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Staat je klantnummer in je forumprofiel?
Topics worden hier door webcare opgepakt in volgorde van aanmelden.
Je kan ook bellen, chatten of via Facebook of Twitter contact zoeken. Dan krijg je waarschijnlijk sneller response.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 1
Hallo Nelly Jaboba,

Dank voor je reactie! Ja bellen heb ik al gedaan; op zaterdag opent het loket om 10:00 uur, vandaar op het forum 😉

Klantnummer toegevoegd aan profiel, dank voor de tip! Ondertussen zelf op zoek gegaan en met een vergelijkbare adapter doet ie het wel! Adapter is dus kapot. Vorige keer (maand geleden) toen mijn glasvezel modem is vervangen is dit blijkbaar niet geheel en niet met een nieuw exemplaar gebeurt (kwam ook niet uit een doosje ofzo). Beste Telfor bij deze het verzoek om het gehele glasvezelmodem te vervangen voor een geheel nieuw exemplaar zodat ik weer jaren met plezier van jullie diensten gebruik kan maken!
Reputatie 8
Badge +16
Mooi dat je modem het in ieder geval weer doet! Strakke actie! 🆒
Webcare komt vanzelf langs om je topic op te pakken. Kan je nu rustig afwachten. 🙂
Reputatie 1
🆒
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Wally, fijn dat je modem het inmiddels weer doet. Misschien ben je ervan de de hoogte dat we geen oud glas abonnementen meer verkopen en dat we voor de nieuwe abonnementen andere modems gebruiken. Dat is dan ook de reden dat je vorige keer niet een geheel nieuw modem hebt ontvangen van ons. Natuurlijk moet het wel goed werken en uit je bericht haal ik dat het aan de adapter ligt. Heb je de adapter van je oude modem nu in gebruik of een eigen adapter? In geval van het laatste dan zorg ik dat er een adapter je kant op komt. Wil je me dat laten weten?

@nelly jacoba; bedankt voor de hulp!
Reputatie 1
Hallo Cindy, de adaptor die ik nu gebruik is een eigen adaptor (van een router die op dit moment niet in gebruik is). Ik zie de "nieuwe" adaptor graag tegemoet!
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Wally, stuur ik je kant op 🙂.
Reputatie 1
Mooi, dank!
Reputatie 1
Hallo Cindy, is de adaptor al onderweg? De Adaptor die ik nu gebruik hoort bij een router en die gaat volgende week mee op vakantie!

hoor graag! Groet, Wally
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Wally, die zou er inmiddels al wel moeten zijn. Goed dat je aan de bel trekt, ik duik er verder in en zorg dat 'ie er deze week is 🙂. Veel plezier alvast op vakantie!
Reputatie 1
Dank!
Reputatie 5
Badge +12
Je moet 'm met 2 dagen hebben volgens de planning. Wil je het laten weten? 🙂

Reageer