vraag

De verhuizing van uw Alles-in-1 Standaard is vertraagd

• 8 januari 2020
  • 12 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb op 2 januari telefonisch een verhuizing aangevraagd, omdat ik op 22 januari ga verhuizen. Daar heb ik ook een bevestiging van gekregen.

Nu krijg ik echter een mail met de aanhef:

De verhuizing van uw Alles-in-1 Standaard is vertraagd

en de tekst:

Wij laten u binnen twee weken weten op welke datum we de verhuizing van uw verbinding uit kunnen voeren.

Mijn verhuizing is over exact 2 week. Er staat nergens waarom er vertraging is. Waarom duurt zoiets zo lang?
Ik verhuis 1 wijk verder in de stad Groningen. Daar is ook gewoon Telfort te krijgen. #confuus

Het probleem is, ik heb mijn kantoor aan huis gevestigd en kan dus niet zonder internet. Iedere dag zonder internet zou mij behoorlijk wat geld kosten.

Is hier een oplossing voor?

Groetend,

Martin

12 reacties

Hallo @Wolfske , je zou ter overbrugging aan Telfort een ‘noodpakket’ kunnen vragen met internetbundel en tv of je mobiel als hotspot instellen voor internetgebruik.

Reputatie 8
Badge +17

Bij het noodpakket zit een data card van 50 Mb dat is dan gauw op als je zakelijk moet werken lijkt mij 

Bij het noodpakket zit een data card van 50 Mb dat is dan gauw op als je zakelijk moet werken lijkt mij 

Hallo @jimny , volgens mij is het 50 Gb.

Reputatie 8
Badge +17

Je hebt gelijk @JanD  het is inderdaad 50 Gb tenminste bij KPN bij Telfort heeft men het over 20 Gb

https://www.telfort.nl/w3/file?uuid=37ea63a1-69e1-458c-80ea-b0622f2433e7&owner=e35b5965-e055-471b-af73-4c3b09a5d982&contentid=4267

Reputatie 1

Dat is een optie, maar ik hoor toch ook nog graag even van een webcare teammember wat er gedaan kan worden.

Het gaat uiteindelijk om mijn bedrijfsvoering en dat moet wel goed gaan zeg maar.

Reputatie 8
Badge +17

Heb je een zakelijk  of particulier abonnement, in het eerste geval kun je de klantenservice van de zakelijke markt bellen en anders afwachten of webcare nog invloed heeft op de planning van de monteurs, vul in ieder geval je postcodes en huisnummers in van beide adressen op het afgeschermde gedeelte van je forumprofiel

Hallo @jimny , leuk die handleiding van het noodpakket, kan ik ook eens lezen hoe dat werkt.:relaxed:

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb nu alvast mijn postcodes en huisnummers aangepast 🙂. Bedankt voor de tip!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Wolfske, ik heb even meegekeken. Ik zie de wensdatum nog steeds op de 22e staan. Meer informatie kan ik je nu dus ook nog niet geven dan wat in de mail staat die je gekregen hebt. Het is nog even afwachten op meer informatie waarom de levering vertraagd is. Is mij op dit moment nog niet duidelijk namelijk. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid. 

Mocht de verhuizing dusdanig vertraagd zijn, dan gaan we zeker kijken naar een noodpakket, echter is het nog niet zover vanwege missende informatie. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 1

Hallo @Bart - Telfort ,

Dan wacht ik rustig nog even af. Het lastige daaraan is ook dat je niet waarom er vertraging is. Ik ga gewoon 1 wijk verderop wonen in de stad. Dus het niet zo dat er nog kabels getrokken moeten worden :-).

Reputatie 1

Zal je altijd zien. Bellen ze net 🙂. Maar van KPN. Ik had Telfort verwacht :-).

Het is dus geregeld. Ik heb een afspraak staan 1 dag voor mijn verhuizing zelfs. Dan komt er iemand om het een en ander door te meten. Ik heb geen idee wat dat betekent, maar ze komen.

Reputatie 8
Badge +11

Ik vermoed dat er onduidelijkheid is over welke lijn bij jouw woning hoort. En dat er dus een monteur moet komen om te bepalen welke lijn exact bij jouw nieuwe woning hoort. Ik hoor in ieder geval graag van je als de monteur is geweest. Ik ben benieuwd. 

Reageer