beantwoord

De netwerkhost is niet gevonden

• 11 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Reputatie 1

Beste heer , van harte welkom bij KPN!  Dag 05.10.2020 na deze e-mail heb ik een probleem  met De netwerkhost is niet gevonden. Zal Kpn er iets aan doen ?

icon

Beste antwoord door Galdor68 11 oktober 2020, 14:39

Je bedoelt dat je geen verbinding krijgt via de Experiabox.

Mogelijk kunnen we je hier wel mee helpen. Toch zul je voor vragen het KPN forum moeten gebruiken.

https://forum.kpn.com/

Bekijk reactie

8 reacties

Je bedoelt dat je geen verbinding krijgt via de Experiabox.

Mogelijk kunnen we je hier wel mee helpen. Toch zul je voor vragen het KPN forum moeten gebruiken.

https://forum.kpn.com/

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @krisu, welkom op het Telfort forum. Je bent zo te zien inderdaad overgezet naar KPN, daardoor is jouw abonnement niet meer voor ons in te zien. KPN is nu, zoals Galdor al aangeeft, jouw aanspreekpunt geworden. Zij kunnen met je meekijken naar een oplossing hiervoor.

Reputatie 1

Bedankt, ik zal proberen het probleem op het kpn-forum op te lossen

Reputatie 1

Stilte Ik moet op zoek naar een andere internetprovider .

Reputatie 8
Badge +11

Op het KPN forum is het momenteel druk inderdaad, daardoor kunnen ze niet zo snel als ze zouden willen een reactie geven. Het is ook mogelijk om in contact te komen met KPN via de telefoon (0800-0402) en de chat. Daar kan je sneller een reactie hebben dan op het forum.

Waarvoor bestaat dit forum nog als iedereen naar KPN is overgezet met een Telfort abonnement?

Reputatie 8
Badge +11

Omdat niet iedereen nog is overgezet @berryhaan :wink: We zijn nog druk bezig met het overzetten, nadat het klaar is zal het forum inderdaad dicht gaan, maar tot die tijd moeten mensen die nog een Telfort abonnement hebben wel gewoon geholpen kunnen worden natuurlijk.

@krisu hoe en waar krijg je eigenlijk die foutmelding? 

Deze migratie is hoofdzakelijk de verplaatsing naar een ander administratief systeem. 

Reageer