beantwoord

De grote storing oktober en november 2016

• 8 november 2016
  • 14 reacties
  • 524 keer bekeken

Reputatie 1
Telfort zit met een enorme storing in haar maag, dit kan natuurlijk altijd gebeuren, wat ik alleen erg slordig vind is dat ik geen antwoord krijg op mijn vraag. Ik heb meerdere malen gebeld met de klantenservice en heb ook meerdere malen gevraagd hoelang het gaat duren, dagen? Weken? Echter wijken de servicemedewerkers van het onderwerp af. DUS, beste Telfort, kunt u ons nu misschien is een keer vertellen waar we aan toe zijn, internet is onmisbaar tegenwoordig en ik (en een hoop andere) komen in de problemen met ons werk e.d. als het nog een maand duurt zie ik namelijk geen andere optie dan over te stappen.
icon

Beste antwoord door Victor zonder HBO 9 november 2016, 11:16

@ Stephen van Telfort en de rest die zich heeft ingezet in deze topic,

Dit alles had inderdaad met een afsluiting te maken, ik ben alleen op een verkeerd spoor gezet donderdag door een medewerker.
Ik kreeg dus te horen dat er een storing was, maar die storing en mijn afsluiting voltrokken zich op vrijwel precies het zelfde moment. Ik heb dusdhelemaal helemaal nooit last van die storing gehad maar omdat het gelijktijdig gebeurde heeft die medewerker waarschijnlijk gedacht van: o daar is weer iemand met een storingsmelding.

Een nare samenloop van omstandigheden dus helaas, geen schuld bij Telfort dus, alleen is hier wel uit gebleken dat de afdelingen langs elkaar heen werken want geen van de medewerkers zei tegen me dat het een afsluiting was terwijl toen ik gister na bericht van "tuut tuut" zelf de incasso afdeling opbelde bleek het dus toch om een afsluiting te gaan,,, andere afdelingen kunnen dus blijkbaar niet zien dat het om een afsluiting gaat.

Hopende iedereen bij deze voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Victor
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hmmmm...Grote storing.....ik denk dat je het groter maakt dan het is. Wanneer ik het storingsoverzicht bekijk zie ik alleen dit:

Storing: Storing Internet, TV en Vast Bellen in Tilburg Internet, TV & Bellen
Storing: Internet, TV en Vast Bellen in Baflo Internet, TV & Bellen
Storing: Internet, TV en Vast Bellen in Lienden Internet, TV & Bellen
Storing: Kinderslot op Goede Tijden Slechte Tijden Glasvezel
Storing: Kinderslot op Goede Tijden Slechte Tijden Internet, TV & Bellen

Verder zie ik geen meldingen in landelijke media dat Telfort of andere providers met een probleem zitten, dus denk ik echt dat je het te groot maakt. Kan je uitleggen wat je probleem is....?
Reputatie 8
Badge +16
Wel goed dat je er hier over post. Anders had ik er niks van gemerkt. En dat kan natuurlijk niet met zo'n enorme storing bij Telfort.
Reputatie 1
Ja, ik hoorde gister van de klantenservice dat heel nederland ellende heb, als Telfort het zelf zeg zal het wel zo zijn denk ik, of ze moeten liegen tegen hun klanten maar dat denk ik eigelijk niet.
Ik zit in een eindeloze loop van dat bevestigingsscherm, volgens de service gister heb ik gewoon internet maar dat heb ik dus gewoon lekker niet, word er nu wel een beetje (...)ziek van eerlijk gezegd.
Reputatie 8
Badge +16
Maar nu even serieus...

Wat is je probleem? Dus welk bevestigingsscherm bedoel je? Een printscreen kan helpen.
Reputatie 1
Nou beste Franzki, veel serieuzer kan ik niet worden hoor.

Ik moet voor 6 november betalen anders word ik afgesloten. Dan zou je op bevestigen moeten klikken en dan zou die het weer moeten doen (volgens klantenservice), dit is in mijn geval niet zo, als ik op bevestigen klikt ververst die alleen maar, reset, 10min van de stroom, niks werkt wat klantenservice adviseerd. Ik zit op me foon dus een printscreen word lastig.
Reputatie 1
O btw, er is gewoon betaald, geen achterstanden dus
Reputatie 8
Badge +16
Als je afgesloten bent geweest vanwege achterstallige betaling kan het 5 tot 7 werkdagen duren voor je opnieuw aangesloten wordt.
Badge
Ofwel geen storing van Telfort in heel NL, maar een gevalletje zeer lokaal loopt het niet heel lekker incl betalingen... Hier draait Telfort als een tierelier.

Het is nu 8 november, als je moest betalen voor 6 november is het spannend. Doet ie t of doet ie t niet?!
Reputatie 1
Dit is de reden waarom ik nooit op forums kom, altijd dat gezeik, lees nou is goed.

Die melding hoort er helemaal niet te zijn

Ik bel daarover naar telfort en die man zeg ja t is door heel nederland, we vinden het erg vervelend

Mij word vanaf donderdag al geadviseerd morgen terug te bellen, t is nu dinsdag en nog steeds geen resultaten dus ik dacht ik start er een topic voor want die storing in heel nedeerland wat die man van de service zegt staat niet op de site.

Topics zijn er niet om in te gaan lopen bitchen maat om samen oplossingen te vinden,,, zeikerds, dit is me laatste post gelijk hoor hier
Reputatie 8
Badge +16
Je klacht is dus eigenlijk dat je onterecht de melding krijgt dat je niet betaald hebt?

Misschien even wachten op een reactie van een Telfort medewerker. Zij lezen ook mee op het forum.
Reputatie 8
Badge +16
Echt duidelijk ben je niet. Het gaat dus blijkbaar om een storing in je "Mijn Telfort" Daar loopt al een heel mooi topic over waar alle klachten zijn gemeld en bekend bij Telfort. https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/de-mijn-telfort-omgeving-vernieuwd-60716/index1.html#post519271

Niet alles kan direct opgelost worden maar er wordt aan gewerkt. Tevens is dit niet blokkerend voor het gebruik van Telfort diensten dus is de oplostijd langer en onbekend. Niet druk over maken gewoon doorgaan met ademhalen en rustig wachten
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Victor, welkom op het forum. Ik ontvang graag je adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is zodat ik jou duidelijkheid kan verschaffen.
Reputatie 1
@ Stephen van Telfort en de rest die zich heeft ingezet in deze topic,

Dit alles had inderdaad met een afsluiting te maken, ik ben alleen op een verkeerd spoor gezet donderdag door een medewerker.
Ik kreeg dus te horen dat er een storing was, maar die storing en mijn afsluiting voltrokken zich op vrijwel precies het zelfde moment. Ik heb dusdhelemaal helemaal nooit last van die storing gehad maar omdat het gelijktijdig gebeurde heeft die medewerker waarschijnlijk gedacht van: o daar is weer iemand met een storingsmelding.

Een nare samenloop van omstandigheden dus helaas, geen schuld bij Telfort dus, alleen is hier wel uit gebleken dat de afdelingen langs elkaar heen werken want geen van de medewerkers zei tegen me dat het een afsluiting was terwijl toen ik gister na bericht van "tuut tuut" zelf de incasso afdeling opbelde bleek het dus toch om een afsluiting te gaan,,, andere afdelingen kunnen dus blijkbaar niet zien dat het om een afsluiting gaat.

Hopende iedereen bij deze voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Victor
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de terugkoppeling Victor! Ik betreur het dat je eerder op een verkeerd spoor bent gezet.
Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan wil ik je vriendelijk verzoeken om een nieuw topic te openen.
Op dit topic plaats ik een slotje.