beantwoord

De DSL knop van mijn modem blijft knipperen. Internet en telefonie doen het niet. Wat

• 29 mei 2012
  • 5 reacties
  • 4301 keer bekeken

Mijn telfort modem blijft aangeven dat er geen internet of telefonie aanwezig is. De modem aan en uitgezet, reset gedaan en daarnaast de router hetzelfde behandeld. De laatste weken viel het internet zo nu en dan al weg. Wat is er mis? Is de modem kapot ? Op telfort site was er geen melding van storing of eventuele werkzaamheden.

Met vr. groet Josef
icon

Beste antwoord door pstroink 29 mei 2012, 12:56

@Franzi heb de modem:Zyxel p2602r-d1a en de IS-Ra gecheckt. Niks mis mee. Het internet viel ook zonder aanleiding uit. Telefoon geeft geen signaal. Harde en gewone reset geven geen resultaat.

@mipr Heb jouw topic doorgelezen. Lijkt om hetzelfde te gaan..
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Welk modem heb je?

Heb je de kabel tussen modem en isra-punt gecontroleerd?
Hoi Josef, ik heb het zelfde probleem maar dan vanaf zaterdag avond.
Zie mijn topic van 20 uur geen...........
@Franzi heb de modem:Zyxel p2602r-d1a en de IS-Ra gecheckt. Niks mis mee. Het internet viel ook zonder aanleiding uit. Telefoon geeft geen signaal. Harde en gewone reset geven geen resultaat.

@mipr Heb jouw topic doorgelezen. Lijkt om hetzelfde te gaan..
@moderator Heeft iemand een mogelijk idee over een oplossing? Ik zag dat Henk moderator was.

Met vr. groet,
Josef

Per ongeluk beantwoord geklikt. krijg je met smartphones..
Badge
@moderator Heeft iemand een mogelijk idee over een oplossing? Ik zag dat Henk moderator was.

Met vr. groet,
Josef

Per ongeluk beantwoord geklikt. krijg je met smartphones..

Had dit ook vorige week een knipperende DSL en geen internet, heb de helpdesk maar gebeld want gaat toch sneller dan wachten op een reactie van een webcare, daags na de melding telefonisch contact gehad met een monteur van kpn, probleem opgelost, was iets buiten mijn huis... nu alleen wachten op een DLM reset vanwege trage verbinding en haperende tv... ook dit verzoek gedaan in het forum maar geen reactie, vanmiddag de helpdesk maar weer eens gebeld, en als het goed is wordt vannacht de reset uitgevoerd.

Ik heb iig weer internet...

Succes ben benieuwd naar de afloop

Reageer