DDOS en DOX aanval

• 16 juli 2017
  • 59 reacties
  • 1688 keer bekeken

Toon het eerste bericht

59 reacties

nee want ik heb een vpn nu, dusja 1 keer nieuwe ip en geen problemen meer. En het zijn tegenstanders die dit doen ze pakken je ip als je tegen hun speelt dusja. En als ze weten dat mijn oude ip niet van mij is ddosen ze die toch niet meer want dan weten ze dat ik niet offline ga
Reputatie 8
Concreet, wat heb je gedaan met de andere adviezen die zijn gegeven?
(Contact met afdeling KPN en de beheerder van de game server website).
En wat is er als advies of concrete acties uitgekomen wat ZIJ aan je hebben aangeboden?
kpn zei kijk je log ect ect, dingen die geen ddos stoppen
Reputatie 8
....en de beheerder van de game server website?
zoals ik al zei, dat zijn tientallen mensen die me hitten. en het is activision die doen daar heus niks aan hoor
Reputatie 8
Als dat tientallen mensen zijn heb je je kennelijk niet geliefd gemaakt.
Misschien beter om jezelf maar beter uit dat gamecircuit terug te trekken??
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Joey18, jammer om te horen dat je tot nu toe nog geen oplossing hebt voor de DDoS. De collega's die hier meer van weten kan ik vandaag niet bereiken. Ik ga maandag nog verdere navraag voor je doen. Kan me namelijk goed voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Joey18, er zijn weinig alternatieven mogelijk voor het tegen gaan van de DDOS. Het advies is inderdaad om te kijken of je met de logfiles iets kan, al zal dit het directe probleem niet verhelpen. Het enige advies wat ik jou kan geven is het modem een tijd uit te zetten in de hoop dat de verzendende partij het opgeeft. Als het modem uitstaat, zullen de pakketjes niet aankomen en gedropt worden. Dit kan vanuit het perspectief van de verzendende partij lijken alsof het 'gelukt' is (de verbinding heeft het begeven). Ook kan dit inhouden dat het na een tijd geen zin meer heeft om pakketjes te laten versturen aangezien deze tóch niet meer aankomen. Het is weliswaar niet de meest wenselijke optie wat jou betreft denk ik.
Reputatie 2
Badge +3
1. Telfort kan en gaat je geen ander ip geven. Paar keer aan je verteld. Waarom toch blijven vragen?

2. Je hebt mensen die nijdig op je zijn, misschien had je ze beter niet nijdig gemaakt?

Als je langer dan 1 jaar abonnee bent, kun je overstappen.-> Poef: Nieuw ip.
Tipje: Als mensen je proberen te helpen is een grote muil gewoon niet slim.

Suc6!

Reageer