beantwoord

DDOS Aanval

• 22 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 1071 keer bekeken

Hallo mensen van Telfort,

aangezien het middernacht is en er niemand aan de klantenservice zit dacht ik laat ik maar eens een post maken op het forum.

Ik speel al jaren een spelletje en er is op dit moment een plaag van 12 jarige die online een booter/stresser aka ddosser kopen en dat eens lekker misbruikt op iedereen waarvan ze het niet kunnen winnen (ip verkrijgen ze dmv teamspeak een voip client) heb mijn ip tich keer proberen te resetten echter ik blijf mijn oude ip houden. kunnen jullie iets aan bijde doen? 1. een ander ip. 2. zorg voor een anti ddos protectie het lijkt me dat je data kan traceren in dat datacenter van jullie.

mvg,

Joey

p.s: dit is geen haat bericht aan jullie want weet dat het onder controle van 12 jarige niet jullie zaak is maar die van die ouders maar ja die spelen dat spel dan weer niet 😉
icon

Beste antwoord door Nisan 22 augustus 2015, 09:29

er wordt alleen 'n ander ip adres uitgedeeld wanneer je van modem wisselt. En zelfs dat gaat bijv. bij mij niet meer op omdat ik een statische adres heb gekregen.
Dus uitzitten die rit is de enige optie.
Bekijk reactie

1 reactie

er wordt alleen 'n ander ip adres uitgedeeld wanneer je van modem wisselt. En zelfs dat gaat bijv. bij mij niet meer op omdat ik een statische adres heb gekregen.
Dus uitzitten die rit is de enige optie.

Reageer