beantwoord

Datum aanpassen verhuizing

• 6 december 2019
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Hoi, 

we gaan verhuizen, datum zou 13 december zijn maar door een flinke tegenslag blijken we pas rond de 28ste te kunnen verhuizen. Kan de verhuisdatum aangepast worden naar de 28ste? Of anders tijdelijk op twee adressen (tv&internet)?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 december 2019, 09:57

Hoi @Swels, welkom hier op het Forum. Ik lees dat je graag de verhuizing moet uitstellen. Dat is balen. goed dat je even aan de bel trekt. Soms is het inderdaad mogelijk om de aansluitdatum te verplaatsen. Ik wil je aanraden om even te bellen met  088 7650 087. Dit is de afdeling opzeggingen, dus schrik niet, maar zij zijn ook verantwoordelijk voor de verhuizingen. Ik hoor graag van je als er contact is geweest. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Swels, welkom hier op het Forum. Ik lees dat je graag de verhuizing moet uitstellen. Dat is balen. goed dat je even aan de bel trekt. Soms is het inderdaad mogelijk om de aansluitdatum te verplaatsen. Ik wil je aanraden om even te bellen met  088 7650 087. Dit is de afdeling opzeggingen, dus schrik niet, maar zij zijn ook verantwoordelijk voor de verhuizingen. Ik hoor graag van je als er contact is geweest. 

Hoi Bart,

Dank voor het antwoord. Heb even gebeld en het is helaas niet mogelijk om dit naar een later moment te verplaatsen of tijdelijk op 2 adressen te zetten. Het is niet anders. 

Groet Sanne  

Reputatie 8
Badge +12

Dat is wel balen. Dan is de order dus al te ver doorgelopen. Al ze er dan nog wat in gaan veranderingen kunnen er dingen mis gaan. Dat willen we helemaal niet. Het is nu niet anders helaas. :( Alvast veel succes met de verhuizing gewenst. 

Reageer