beantwoord

Datum aanpassen monteursplanner

• 20 juli 2019
  • 14 reacties
  • 442 keer bekeken

Ik wil de datum aanpassen naar november aangezien ik niet beschikbaar ben voor die tijd.
Kan nu alleen kiezen uit 2 weken in augustus .

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 juli 2019, 20:47

Ik zie dat er contact is geweest met mijn collega en dat je een afspraak maakt als je weer terug bent. 🙂
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @va601115, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat het niet lukt om in augustus thuis te zijn om de monteur te ontvangen? Of ben je helemaal tot aan november niet beschikbaar? Nu is november niet meer mogelijk, dat is te laat in het jaar, vandaar dat deze data niet te kiezen zijn. Ik wil je aanraden om even te bellen met 088-7650121. Je kan dan met mijn collega in overleg om een geschikte datum te vinden. Mijn collega kan de hele planner met je doornemen en ook doorvoeren. Ik hoor graag of jullie er uit zijn gekomen.
Reputatie 8
Badge +12
Ik zie dat er contact is geweest met mijn collega en dat je een afspraak maakt als je weer terug bent. 🙂
Heb vandaag een mail ontvangen dat er toch een monteur langs komt in augustus ondanks mijn afzegging op die datum.
Kan ook mijn abonnement niet online opzeggen omdat er een bestelling actief is .zelf niets besteld..
Er blijkt nu ook een pakket bij een van de buren afgeleverd te zijn .moeten die dat dan 4 maanden bewaren.
Reputatie 8
Badge +12
Ik zie het inderdaad. Deze staat voor 19 augustus, dit terwijl je al met mijn collega had afgesproken dat je een afspraak zou maken wanneer je terug zou komen. Wil je mij het laten weten als je het tijdstip van Guidion hebt ontvangen? Dan zal ik deze monteur annuleren.

Natuurlijk mogen je buren het bewaren, maar ze mogen het ook terugsturen hoor. Dan zorgen wet tegen de tijd dat je terug bent van de vakantie voor een nieuw pakket.

En opzeggen is nu inderdaad niet mogelijk. Dat komt vanwege de overgang van oud naar nieuw glasvezel. Deze order staat open. Dat is de actieve bestelling.
Heb vandaag bericht gehad dat monteur op 19_08 komt dit svp annuleren.
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb de monteur laten annuleren. Dat is geregeld.

Wat ik ook ga doen is doorgeven dat je tegen die tijd dat je weer in Nederland komt gebeld gaat worden. Mijn vraag is. Heb je twee voorkeursdagen waarop je aangesloten zou kunnen worden?
Hallo Bart

Blijven jullie nou zo bezig, krijg nu weer een mail dat er een monteur 16-09 komt .
Wil je ook deze afspraak annuleren.
Groet Jan
De omzetting zit in de afrondende fase dat zal hier meespelen iedereen moet nu over.
Op basis van het start bericht lijkt het me vrij duidelijk dat de wisseling van de NT thuis pas in November kan plaats vinden.
Reputatie 8
Badge +12
Wat Galdor68 aangeeft klopt inderdaad. 16 september is zo de laatste dag. Ik kan de monteur ook niet annuleren. Het lijkt mij goed om de monteur te laten staan. Hij zal dan in de centrale de aansluiting omzetting. Dit moet namelijk voor 1 oktober omdat daarna de diensten eraf gaan. Weet je al wanneer je weer thuis komt? Want dan kunnen we kijken om voor dan een monteur te plannen die de installatie bij je thuis verzorgd.
Dat is definitief 1 oktober overal het licht eraf? Ik vroeg me laatst al af hoe ver het project was.
Ik zou eigenlijk ook wel willen weten hoeveel gebruikers er waren, dat soort cijfers zal nu toch wel mogen worden gegeven?
Reputatie 1
dat zal waarschijnlijk niet mogen op grond van de AVG.
Of, nog waarschijnlijker, omdat Telfort die info niet openbaar wil maken.
dat zal waarschijnlijk niet mogen op grond van de AVG.

Of, nog waarschijnlijker, omdat Telfort die info niet openbaar wil maken.

Een totaal heeft weinig met de AVG van doen lijkt mij. Anders kan elk buro voor statistieke wel stoppen. Het niet bekend willen maken ligt meer voor de hand.
Reputatie 8
Badge +12
Die cijfers heb ik niet inzichtelijk, had ik dat wel, weet ik ook niet of ik ze zou mogen delen. Maar we lopen inderdaad tegen het einde van het project.

Reageer