Dataverkeerproblemen Schiedam

  • 27 februari 2013
  • 69 reacties
  • 11007 keer bekeken

Badge +2
Er is een lokaal probleem gevonden in Schiedam. Gebruikers die daar last van hebben zijn Fred Meijer, BobH, lenni, Atilim, Jognt, MariusM, noborit en Sma. De oplossing hiervoor staat nu gepland voor vrijdagochtend a.s., we zijn echter druk bezig dit zoveel mogelijk te vervroegen!

Hugo

69 reacties

Hugo,

Wordt er voor de Schiedammers nog iets aan compensatie gedaan?

Groeten,
Fred
klopt....

bij mij is het inderdaad nog steeds upload zooi

http://www.speedtest.net/result/2538888001.png
Nou het is nu weer dikke stront door een trechter

http://www.speedtest.net/result/2539117647.png
Het is schandalig. Ik dacht het gaat beter maar vanavond is zo slecht dat ik zelf speedtest.nl niet kan starten. Ik heb net met mijn vader gesproken, die ook in Schiedam woont en daar hebben ze hetzelfde probleem.
He, he het is toch gelukt.
Download van 0.47mbps en upload 0.60mbps.
Gek is dat mijn vastelijn (bellen) ook begint te stotteren. 
Telfort bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Voor het grootste gedeelte van jullie zouden de problemen voorbij moeten zijn.

Er is wel een ander lokaal probleem gevonden in Schiedam. Gebruikers die daar last van hebben zijn Fred Meijer, BobH, lenni, Atilim, Jognt, MariusM, noborit en Sma. De oplossing hiervoor staat nu gepland voor vrijdagochtend a.s., we zijn echter druk bezig dit zoveel mogelijk te vervroegen!

Hugo


Sma, zoals je kan lezen in de posting van Hugo is het probleem bekend en is er uiterlijk vrijdag een oplossing
http://www.speedtest.net/result/2539347218.png

nu is de download weer goed maar nog steeds mijn upload niet
@lenni,

Als je een abo hebt van 30 down en 3 up dan heb je een prima verbinding.
Waar zou volgens jou de upload op uit moeten komen?
@lenni,

Als je een abo hebt van 30 down en 3 up dan heb je een prima verbinding.
Waar zou volgens jou de upload op uit moeten komen?


Maar even hier instellen dat ik alles op Mbit moet zetten ipv MB.

zit ik op me werk staat alles op Mbit...zit ik thuis alles op MB.
Badge +2
Ik heb het probleem in Schiedam nu een eigen topic gegeven. De werkzaamheden staan door vrees voor complicaties bij versnellen nog steeds gepland voor morgenochtend. Mijn excuses voor het ongemak!

@lenni,

Het speedtest.net resultaat dat je post is ondanks dat het nog niet is opgelost best okay voor jouw intrainsnelheid van 28.895 / 3.079. Morgenmiddag/avond zie ik er graag nog weer een van je. :)

Hugo
Ik heb het probleem in Schiedam nu een eigen topic gegeven. De werkzaamheden staan door vrees voor complicaties bij versnellen nog steeds gepland voor morgenochtend. Mijn excuses voor het ongemak!

@lenni,

Het speedtest.net resultaat dat je post is ondanks dat het nog niet is opgelost best okay voor jouw intrainsnelheid van 28.895 / 3.079. Morgenmiddag/avond zie ik er graag nog weer een van je. :)

Hugo


http://www.speedtest.net/result/2541650131.png

Helaas.

Het is niet opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
Maar Hugo geeft ook aan dat het morgenochtend pas opgelost gaat worden, dus nog even geduld
Hier ook een schiedammer waarvan het internet niet vooruit te branden is...ppfff volgens klantenservice kreeg ik (24-02) al te horen dat er een storing is en tijdens piek uren en weekend het internet trager kan zijn dan je verwacht. Ze melden te werken aan een spoedige oplossing van het probleem. 
Ik ervaar overdag en in nacht de zelfde trage verbinding dus vind dit een vreemd verhaal.

Die spoedige oplossing is zo spoedig nog niet....:mad: BEETJE MEER SPOED ZOU FIJN ZIJN!!!!
[img]http://www.speedtest.net/result/2541674798.png[/img]
Reputatie 8
Badge +16
Morgen...!
Morgen...!


Ja volgens Hugo, maar heb al een paar dagen gehoord morgen. 

Maar we wachten het wel af....die dag kan er ook nog wel bij:(
En dan ga ik maar weer eens betweterig doen..... Een apart topic aanmaken voor de problemen in Schiedam. Prima idee! Maar waarom geen storingsmelding op de klantenservicepagina? Ik heb het 3 weken geleden al geroepen..... communiceer nou eens snel, eerlijk en duidelijk naar je klanten!

Dat brengt mij op de vraag over compensatie. Ook daarop van Hugo of Henk geen antwoord ontvangen.

Wel een antwoord ontvangen van de klantenservice en die stellen: "u heeft gebruik gemaakt van onze diensten en dus moet u betalen". Ik heb teruggereageerd dat ik dat een zeer beledigend antwoord vind. Ik heb dan ook de vraag gesteld hoe de Telfort medewerkers het zelf zouden vinden als zij wekenlang 's avonds en in het weekend niet een youtube filmpje konden bekijken, niet iets kunnen downloaden, geen uitzendinggemist kunnen kijken en zelfs dus geen interactieve TV kunnen kijken... Is dat "de dienst gebruiken"? Lekkere "dienst" dan. Ik denk dat ik morgen maar eens broodjes kaas ga verkopen, maar dan zonder de kaas. Als dan iemand gaat klagen, dan ga ik antwoorden dat de klant toch nog een broodje heeft gekregen en daardoor ook de kaas moet betalen. Hoe krom kun je het maken....

Ik zal wel de zeikerd zijn die maar lastig is en toch opgezegd heeft. Maar mooi niet op reageren. Nou, op deze wijze gaat het mobiele Telfort abonnement er ook uit en peins ik er ook niet over om in de toekomst nog maar iets van telfort/KPN/Xs4all/Hi/Digitenne/Ortel/Reggefiber enz. enz. af te nemen. Daarnaast zal ik het ook in mijn omgeving iedereen afraden. En echt niet omdat er eens een storing is. Dat kan de beste gebeuren, maar omdat er gewoon veel te laat op gereageerd wordt en communicatie ver te zoeken is.

Dit is "de dienst" nu.... Hiervoor word ik dus geacht het volle pond voor te betalen.... (ja ik weet dat het morgen hopelijk opgelost wordt)
http://www.speedtest.net/result/2541783806.png
Morgen...!


Het zal mij eerlijk gezegd aan mijn kont oxideren  dat iemand zegt wanneer het "mogelijk" opgelost zal worden.

Als ik ergens last van heb en het traag verloopt dan post ik gewoon even een melding met de stand van zaken.

Ik betaal 53 euro voor de alles in 1 verbinding.... niet 5 euro voor die trage connectie
Badge +2
De werkzaamheden zijn succesvol afgerond, ik ben erg benieuwd naar jullie resultaten!

@Fred Meijer,

Ik snap dat je niet blij werd van die reactie, ik zorg dat er nogmaals contact op word genomen. Mijn excuses voor het ongemak.

Hugo
Badge +1
Hier ook een schiedammer waarvan het internet niet vooruit te branden is...ppfff volgens klantenservice kreeg ik (24-02) al te horen dat er een storing is en tijdens piek uren en weekend het internet trager kan zijn dan je verwacht. Ze melden te werken aan een spoedige oplossing van het probleem. 
Ik ervaar overdag en in nacht de zelfde trage verbinding dus vind dit een vreemd verhaal.

Die spoedige oplossing is zo spoedig nog niet....:mad: BEETJE MEER SPOED ZOU FIJN ZIJN!!!!
[img]http://www.speedtest.net/result/2541674798.png[/img]


LEZEN is moeilijk?
Hier ook een schiedammer waarvan het internet niet vooruit te branden is...ppfff volgens klantenservice kreeg ik (24-02) al te horen dat er een storing is en tijdens piek uren en weekend het internet trager kan zijn dan je verwacht. Ze melden te werken aan een spoedige oplossing van het probleem. 
Ik ervaar overdag en in nacht de zelfde trage verbinding dus vind dit een vreemd verhaal.

Die spoedige oplossing is zo spoedig nog niet....:mad: BEETJE MEER SPOED ZOU FIJN ZIJN!!!!
[img]http://www.speedtest.net/result/2541674798.png[/img]


LEZEN is moeilijk?


BELEEFD zijn ook?
De werkzaamheden zijn succesvol afgerond, ik ben erg benieuwd naar jullie resultaten!

@Fred Meijer,

Ik snap dat je niet blij werd van die reactie, ik zorg dat er nogmaals contact op word genomen. Mijn excuses voor het ongemak.

Hugo


Ikzelf ook.

Maar overdag zijn er helaas geen problemen... als het nou omgekeerd was....

Overdag problemen als iedereen toch aan het werk is en in de avond geen problemen.

http://www.speedtest.net/result/2543149548.png

Want nu zijn er geen problemen... in de avond helaas wel.
Badge +2
Dat begrijp ik. Daarom wordt er na het weekend ook pas bekeken of deze storing daadwerkelijk is opgelost.

Hugo
Reputatie 8
Badge +16
Hier ook een schiedammer waarvan het internet niet vooruit te branden is... [..] Ik ervaar overdag en in nacht de zelfde trage verbinding dus vind dit een vreemd verhaal.

Dan heb je inderdaad een ander (individueel) probleem en kun je beter een eigen topic openen.
op het moment is het niet slecht.

http://www.speedtest.net/result/2543474532.png
Ook hier is het goed. Eind van de middag haalde ik ongeveer 21 Mb, nu iets lager. Maar dit is prima.

http://www.speedtest.net/result/2543656734.png
Badge +1
Dat is fijn dat het nu daar is opgelost. Maar hier in zoetermeer is het nog steeds driemaal niets s' avonds en in het weekend. Wordt dat ook opgelost of moet ik dan eerst meerdere mensen verzamelen met hetzelfde probleem. En voordat er iemand zegt dat ik een eigen topic moet openen. Dat heb ik meer dan een maand geleden gedaan en nooit antwoord gehad

Reageer