beantwoord

Dagelijks storing, wie helpt me?

• 28 juli 2017
  • 7 reacties
  • 113 keer bekeken

Badge
Hallo. We wonen in zeeland en hebben de laatste maanden dagelijks storing op internet kabel, wifi en tv. Ook bij opstarten van laptop loopt alle andere apparatuur. We hebben alles geprobeerd. Andere frequentie, resetten, kastje inmiddels 300x uitgezet en aangezet, gek wordt je ervan. We hebben een zyxel modem. Zijn er meer die hier last van hebben. Het is afgelopen 2-3 maanden zo erg dat we denken aan overstappen naar andere provider. Zou een nieuwe modem wellicht helpen? Deze heeft ws zn beste tijd ook gehad. Hebben ook al gebeld maar probleem wordt steeds erger. Hoor graag van u. Groetjes debora
icon

Beste antwoord door Deborastam 31 juli 2017, 20:57

Boeltje geïnstaleerd en alles doet het. Groene lampjes op de modem 😊 nou hopen dat hij het goed blijft doen 👍
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Het wordt inderdaad tijd voor een nieuwe modem, de ZyXEL is al een ouwetje en wordt al een paar jaar niet meer geleverd door Telfort...
Ik zou morgen toch maar weer bellen en (nogmaals) proberen duidelijk uit te leggen wat het probleem is en verwijzen naar je oude modem en even op je strepen gaan staan v.w.b. een nieuwe modem.
Normaal gesproken wordt je op dit forum binnen maximaal 3 werkdagen geholpen door een medewerker van Telfort webcare, maar dat kan momenteel langer duren i.v.m. de vakantietijd en lagere bezetting.
Badge
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Debora! Welkom! Vervelend is dat zeg, als de verbinding zo kwakkelt. Aangezien je al veel geprobeerd hebt en dat geen effect heeft, denk ik ook dat het modem niet meer lekker werkt. Ik heb hem daarom direct voor je vervangen. Ga ervan uit dat hij begin volgende week bij je wordt afgeleverd. Laat je het weten als hij binnen is?

@Enterprise,

Topper!
Badge
Dank je. Ik hoop dat het helpt 😊
Badge
Heb modem ontvangen hoor. Ga m binnenkort installeren
Badge
Boeltje geïnstaleerd en alles doet het. Groene lampjes op de modem 😊 nou hopen dat hij het goed blijft doen 👍
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Debora! Goed nieuws deel je! Fijn om te lezen dat het werkt! Veel plezier!

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer