beantwoord

Coulanceregeling

• 30 juni 2018
  • 12 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 1
Goede dag, Op aangeven van een monteur van Guidion, die op aangeven van Telfort bij ons langs kwam thuis, hebben we een aanvraag gedaan om over te stappen van ADSL naar Glasvezel. Maar wat er toen gebeurde was dat we een tijd van twee weken helemaal waren afgesloten van internet. Ook bellen lukte niet meer, alleen de tv werkte nog. (ra ra hoe kan dat?) Eenmaal weer aangesloten deed alles het weer, maar ondertussen moesten we bij gebrek aan wifi onze internetbundel op de mobiel twee keer met €10,-- aanvullen om nog te kunnen werken via internet. Ons is toegezegd dat we die €20,-- vergoed zouden krijgen via een coulanceregeling, maar ik zie dit nergens op onze facturen van de afgelopen maanden staan. Hoe gaat Telfort dit met ons verrekenen dan? Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 2 juli 2018, 10:38

Hi @Snuffelaar,

Dank je wel voor het aanvullen van je profiel. Ik zie op de factuur van 23 april dat er een verrekening in het factuuroverzicht staat. De factuur gaat over de periode van 6 april tot en met 31 mei (dit in verband met de verlenging). Ik zie op de factuur een verrekening van het Alles-in-1 pakket staan ter hoogte van 32,08 euro, over de periode van 6 april tot en met 30 april.
Ik begrijp dat je ook de extra kosten van 20 euro vergoed zou krijgen. Ik kan hier geen toezegging van terugvinden, dus zou je willen vragen om een screenshot te maken van de extra gemaakte kosten (op je mobiele factuur) en deze met je privégegevens afgeschermd in dit topic te plaatsen. Zou je dit willen doen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!
Bekijk reactie

12 reacties

Alles werkt nu wel naar behoren?
Staat je klantnummer al in je forumprofiel, dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.

En de vergoeding voor 14 dagen gemiste diensten, heb je die wel al ontvangen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm
Ik denk dat het toch iets anders ligt met die vergoeding.
Een toegezegde vergoeding kan anders, zie hoger, uitpakken dan de berekening.
Maar dit moet wel vastgelegd zijn, het zij telefonisch of het moet in het dossier staan.
Meestal wordt het verrekend met het maandverdrag of het wordt automatisch bijgeschreven.
Reputatie 8
Badge +18
Volgens de topic starter zijn er beloftes gedaan die t.o.h. niet zijn nagekomen deze beloftes lijken buiten het protocol te vallen en zoals Nelly al aangaf pakt webcare dit topic vast wel op
Reputatie 3
Badge +4
Hi Snuffelaar,

Wat vervelend dat je zoveel gedoe hebt gehad met de overstap naar glasvezel! Het is heel rot wanneer dit niet verloopt zoals het zou moeten 😞 Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, klantnummer en geboortedatum? Als je me daarna een seintje geeft kan ik in het systeem een kijkje nemen welke afspraken er zijn gemaakt. Ik wacht je reactie af!
Reputatie 1
Beste Forumleden, bedankt voor jullie tijd, aandacht en reacties. Ik heb per direct de belangrijke gegevens in mijn profiel aangevuld, dat is stap 1 😃 Verder zal een notitie of bandopname geraadpleegd moeten worden om de toezegging boven water te halen denk ik. Het lastige is dat het 2x bijkopen van internetbundel, om tijdens deze periode van geen aansluiting te hebben gehad door te kunnen gaan met werk en studie, bij een andere provider is gedaan, dus niet bij Telfort zelf. (Omdat normaal thuis wifi beschikbaar is.) Met wat zoekwerk in onze administratie is dat mogelijk nog wel te achterhalen, maar ik neem aan dat er gewoon een aantekening is gemaakt van deze afspraak. Ik hoop hier op te kunnen vertrouwen, uitgaande van de integriteit van medewerkers aan de telefoon van de klantenservice. Enfin, ik zie uit naar het vervolg. Voor nu een goede nacht en morgen een heerlijke (vrije ? ) zondag!
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Snuffelaar,

Dank je wel voor het aanvullen van je profiel. Ik zie op de factuur van 23 april dat er een verrekening in het factuuroverzicht staat. De factuur gaat over de periode van 6 april tot en met 31 mei (dit in verband met de verlenging). Ik zie op de factuur een verrekening van het Alles-in-1 pakket staan ter hoogte van 32,08 euro, over de periode van 6 april tot en met 30 april.
Ik begrijp dat je ook de extra kosten van 20 euro vergoed zou krijgen. Ik kan hier geen toezegging van terugvinden, dus zou je willen vragen om een screenshot te maken van de extra gemaakte kosten (op je mobiele factuur) en deze met je privégegevens afgeschermd in dit topic te plaatsen. Zou je dit willen doen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!
Reputatie 1
Beste Rozemarijn, bedankt voor je actie en reactie, dat geeft de burger weer moed! Ik voeg bij deze de gevraagde printscreen bij. Maar ik weet me te herinneren dat de medewerkster destijds vertelde aan de telefoon dat er opnamen werden gemaakt van gedane toezeggingen / afspraken, zijn die er dan niet (meer)?
Hoe dan ook, jouw inzet om iets voor elkaar te krijgen worden zéér gewaardeerd. We zien uit naar de reactie van Telfort. Fijne dag en geniet van deze mooie zomerdag 🆒

Screenshot verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 3
Badge +4
Hi Snuffelaar,

Dank je wel voor je bericht! Zou je je postcode, huisnummer en andere klantnummer (dit begint meestal met 1001) willen toevoegen aan je profiel? En zou je me in een privébericht ter controle nog de laatste 3 cijfers van je iban willen sturen? Dan heb ik alle gegevens. Ik wacht je reactie af!
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Snuffelaar, dank je wel voor je bericht! Ik heb nu alles compleet, dus ga voor je aan de slag. Weet je nog wanneer het gesprek heeft plaatsgevonden waar een toezegging is gedaan voor een vergoeding? In welke periode heeft de storing plaatsgevonden? Weet je dit nog? Dan kan ik gerichter op onderzoek uit!
Reputatie 3
Badge +4
Daar was ik weer @Snuffelaar. De vergoeding van 20 euro staat in het systeem, dus dit wordt verrekend rondom de eerstvolgende factuur. Laat je het me weten wanneer ik nog iets voor je kan doen?
Reputatie 1
Beste Rozemarijn, 'k ben er ook weer, na een aantal dagen "offline" te zijn geweest. Wat betreft de datum van toezegging... ik weet niet of ik hier een aantekening van heb gemaakt in mijn dagboek, maar begrijp ik uit jouw schrijven dat het 'lek gevonden' is? Of in ieder geval duidelijk genoeg om de vergoeding in het systeem te zetten? In dat geval ben ik jou zeer erkentelijk voor je inzet, speurwerk en afhandeling. Blij te mogen opmerken dat Telfort in deze toch een betrouwbare partner is geweest en dat jaren van trouw klant zijn toch kennelijk wordt gewaardeerd. Dankbaar voor deze oplossing, besluit ik dit bericht met jou en je team een heel fijne nieuwe week toe te wensen. Vriendelijke groet!
Reputatie 3
Badge +4
Geen probleem, Snuffelaar 🙂 Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent met deze oplossing. Geef gerust een seintje wanneer ik nog iets voor je kan betekenen!

Reageer