beantwoord

Coulance aanvragen bij problemen overstap naar nieuwe glasvezelverbinding

• 30 april 2019
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 1
Op donderdag 25 april zou de monteur langskomen om onze nieuwe verbinding aan te sluiten vanwege stoppen met de analoge aansluiting. Dag vrij gepakt maar er is geen monteur komen opdagen. Zonder berichtje dat hij niet meer kwam. Hele middag voor niets zitten wachten.
Meteen gaan bellen met Telfort maar konden niets voor ons doen. Nieuwe afspraak inplannen. Heb er wel 20 telefoontjes aan besteedt. Mijn hele beltegoed op en kon niet opwaarderen omdat we geen internet hadden. Dan maar naar de buurvrouw! Terug naar het oude systeem kon ook niet meer.
De eerstvolgende afspraak was in te plannen op 30 april. Ik vind het belachelijk dat we 6 dagen zonder aansluiting hebben gezeten.
Ik vind dat dit echt niet kan!!!!
Ik eis een goede coulance regeling voor dit ongemak.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 6 mei 2019, 14:36

Hallo @Meverslon. Inmiddels hebben we via een privébericht contact gehad en is er een vergoeding doorgevoerd. Als je toch nog ergens vragen over hebt dan lees ik het graag.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @Meverslon. Dat klinkt niet goed. Hoe is de situatie nu: ervaar je nog steeds problemen of heeft de monteur gisteren het nieuwe glasvezelkastje en je modem kunnen installeren? Als ik je abonnement erbij pak aan de hand van het klantnummer dat in je profiel staat, dan vind ik een abonnement dat is beëindigd in februari 2018. Zou je daarom je profiel hier aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, huidige klantnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Laat je het me weten als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Meverslon. Inmiddels hebben we via een privébericht contact gehad en is er een vergoeding doorgevoerd. Als je toch nog ergens vragen over hebt dan lees ik het graag.

Reageer